Vurderer sterkt å få meg en mx-5

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
snuggen
0 RPM
0 RPM
Posts: 1
Joined: 22 Jul 2014, 17:04
Status: Offline

Vurderer sterkt å få meg en mx-5

Post by snuggen »

Hei! Jeg kjøpte meg ny bil for ca 5 måneder siden. Var i utgangspunktet på utkikk etter en liten sportslig bil, og jeg prøvde blant annet SLK 230 og TT. Ingen av disse falt i smak, dessverre. Endte til slutt opp med en Audi sedan.
Men nå angrer jeg fryktelig på at jeg ikke tittet nærmere på MX-5. Jeg håper og tror at det ikke er for sent å snu, problemet er bare det at jeg tok opp fult lån på bilen min (over 130 000). Så for at jeg skal kunne skaffe meg en mx-5 idag, ser innbytte hos forhandler dessverre mest realistisk ut, da jeg kun har en bil og ikke kan gå flere uker uten en. Det er flyter ikke akkurat over av mx-5 hos forhandlere heller. Men jeg skal uansett ha meg en MX-5!

Jeg tenker først og fremst på 2001-2009 modeller med 1.8 motor i prisklasse 100k - 150k. Skulle gjerne ha hatt en av sport versjonene, men de er det enda færre av. Har prøvekjørt en NC 1.8, og syntes den svært så god å kjøre. Har noen av dere erfaring med å få forhandlere til å hente inn en ønsket bil, for å så bytte? Jeg regner med å tape en del penger på dette, men det får så være.

På forhånd takk! :) (Skal melde meg inn straks jeg har anskaffet meg en mx-5)
User avatar
R.S
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 184
Joined: 11 Aug 2010, 17:31
Medlemsnummer: 932
Location: Drammen
Status: Offline

Re: Vurderer sterkt å få meg en mx-5

Post by R.S »

Du kan ta kontakt med Autocenteret Drammen AS. Der kan du eventuelt høre om du kan gjøre en deal angående bilen min.... ( http://www.finn.no/finn/car/used/object ... Id=1905469 )det er en 2001 Sport. Du bør prøve et par stykker, da mazda er noe helt annet enn audi :P
Mazda MX5 NBFL 1.8 SPORT
Post Reply