Moderatorer: Vidar, EspenAndre

2re skrev:Håper det kommer et referat fra årsmøtet denne gangen...

Pelle skrev:Har lest gjennom referatet fra årsmøtet.
Ville satt pris på om det hadde vært opplyst hvilket lokallag den enkelte i det nye styret representerer.

Brett skrev:Pelle skrev:Har lest gjennom referatet fra årsmøtet.
Ville satt pris på om det hadde vært opplyst hvilket lokallag den enkelte i det nye styret representerer.
Pelle;
Om jeg har forstått det riktig så er det personlig valg til styrepostene, så de enkelte styremedlemmene representerer ikke formelt lokallaget de er tilknyttet.
Men til info:
Sekretær Einar Betten sogner til Østlandet, og Kasserer Knut holder til i Trøndelag.
mvh

2re skrev:2re skrev:Håper det kommer et referat fra årsmøtet denne gangen...
I stand corrected!

Rudolf skrev:Årsmøtet 2011.
I følge vedtektene så skal innkalling til årsmøtet skje med en måneds varsel.
Husk at sakspapirer osv bør sendes ut i god tid slik at det er mulig for medlemene å komme med forslag til dagsorden.
Det skal også være god nok tid slik at medlemmer kan sende inn forslag til endring av vedtekter.
Erik

siemens skrev:Erik får min stemme..... Dette stinker amatører + dårlig ledelse helt fra Lofoten til Drammen. (gjelder ikke Brett)

Froden skrev:Vi valgte i år å gjøre innkallingen som en del av den informasjonen som ble sendt ut om Sommerturen siden vi tradisjonen tro avholder årsmøtet hvert år på sommerturen.
Dette var en svært uformell måte å gjøre det på, jeg ser vi må skjerpe oss på dette punktet.

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest