Jeg og bruker bilen min hele året, men jeg byttet fra Eibach til FM fjærer.Rudolf wrote:Jeg prøvde bilen til Ugla med FM-kittet på siste autoslalom.Harald wrote: hovedproblemet på rudolf nå, blir rett og slett for mye grep i forhold til at bilen er lav og fjærene svake..
"Dette ble dyrt", sa jeg da jeg leverte tilbake bilen ....
Så spørs om det ikke det blir noe sånn med tiden.
Fremdeles bruker jeg bilen 99% til "normalbruk",
så jeg kommer nok ikke til å bygge noen banebil![]()
Men morro var det lell .....![]()
Erik
Kan definitivt anbefale det. Faktisk merkelig komfortabelt å kjøre på.
Bør ikke bli så skrekkelig dyrt heller, om du får FM til å sende f.eks et Stage 2 eller 2.5 (Vet ikke om du har byttet til NB toppfester til demperne bak?), og få dette sendt med jetcarrier båtfrakt.
Ser at du har Koni dempere, og de bør jo funke tilsvarende agx eller illumina. Da er det jo igrunn bare å kjøpe FM fjærer, og evt. krengningshemmerne om du ikke har oppgradert de.
(krengningshemmerne og R-dekk er vel de to tinga jeg merket mest forskjell med, om man ser bort fra at jeg ikke rocker bumpstops lenger etter å ha bytta ut eibach fjærene).
Jeg angrer iallefall ikke

Vil nesten påstå at man ikke får noe spesielt bedre uten å legge vesentlig mer penger på bordet.
(Kan sikkert få prøve min på veiene rundt her nede, om du skulle være i sarpsborg en gang. Har et par skikkelige Mx5 veier her).
-n