Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilder

Her kan du lage prosjekttråd som også kan nås av personer som ikke er forummedlemmer. Ønsker du din tråd flyttet hit, gi beskjed til moderator!

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
mojo-91
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1740
Joined: 25 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 267
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by mojo-91 »

Mojo støtter Pitcrew.

DO IT !
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
User avatar
jallatralla
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 307
Joined: 03 Jun 2009, 12:40
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by jallatralla »

Vegard wrote: 15x9 +0 og 225/45-15
Jeg trenger et par sett i denne sizen selv til våren...er det R888 du kjører? Hvor skaffa du dem/pleier folk å skaffe disse?

Utover det er det en skikkelig pen bil du har! NA kler de vanlige vippelyktene virkelig godt når de blir litt mer "chunky". Pitcrew be damned! :)

(Nå som jeg og endelig har kjørt en NA synes jeg jo vippelyktene er enda mer konge, er jo så sjef utsikt når man kjører!)
2001 1.6 NBFL
User avatar
mussa
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3538
Joined: 31 Jul 2006, 02:00
Medlemsnummer: 642
Location: Hokksund
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by mussa »

Hvor mye ££$$£$ må man ut med for pitcrew-"pakka"??
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack

2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
User avatar
Vegard
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1877
Joined: 14 Nov 2007, 00:16
Medlemsnummer: 0
Location: Hokksund
Contact:
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by Vegard »

mussa wrote:Hvor mye ££$$£$ må man ut med for pitcrew-"pakka"??
180 000 yen per del + chrome bumper greiene om du vil ha de.

Så i overkant av $4000 før frakt, ventetid, moms etc.

Brukt har jeg kun sett front fangere, pris klasse fra $300 ca.

Evt kjøpe en hel bil fra UK med front og bak, dog er ofte delene limt på, blenda inn, enda mere problemer.
User avatar
Vegard
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1877
Joined: 14 Nov 2007, 00:16
Medlemsnummer: 0
Location: Hokksund
Contact:
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by Vegard »

jallatralla wrote:
Vegard wrote: 15x9 +0 og 225/45-15
Jeg trenger et par sett i denne sizen selv til våren...er det R888 du kjører? Hvor skaffa du dem/pleier folk å skaffe disse?

Utover det er det en skikkelig pen bil du har! NA kler de vanlige vippelyktene virkelig godt når de blir litt mer "chunky". Pitcrew be damned! :)

(Nå som jeg og endelig har kjørt en NA synes jeg jo vippelyktene er enda mer konge, er jo så sjef utsikt når man kjører!)
r888 ja. Ralphdeck i svergie er vel en mulighet mener jeg.

Jeg handlet fra camskill.co.uk billig frakt, er en tråd ett eller annet sted hvor det er postet opp pris og div andre 225/45 dekk og litt diskusjon.
EatonMiata
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 254
Joined: 13 Feb 2009, 21:38
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by EatonMiata »

Ser kanskje en stor fordel ved å montere såkalt Pitcrew: om man i et svakt øyeblikk skulle forsøke å selge sin kjære bil er nok ikke det så fort gjort. For det er vel neppe mange kjøpere til en MX5 med nese som en maursluker! :D
1994 MX5 NA 1.8 Silverstone grey Eaton MP62 supercharged
MX5/Miata er vakker - skal du ha "styling" -kjøp heller Opel Ascona 1977....
User avatar
arildh
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3355
Joined: 26 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by arildh »

Maursluker er det ordet jeg leter etter ja. Forbrytelser mot det gyldne snitt og LOL @ $4K .
Du som har rød bil med kjempestuk burde heller kjøpe deg folie 8) :
Image
Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com
.
"low-buck hack-job or full-sex race fab ?"
User avatar
2re
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3202
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Medlemsnummer: 704
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by 2re »

EatonMiata wrote:Ser kanskje en stor fordel ved å montere såkalt Pitcrew: om man i et svakt øyeblikk skulle forsøke å selge sin kjære bil er nok ikke det så fort gjort. For det er vel neppe mange kjøpere til en MX5 med nese som en maursluker! :D
Eller som denne karen:
Image

Når det er sagt så er det også elementer ved Pitcrew som er coolt :)
2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
User avatar
Vegard
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1877
Joined: 14 Nov 2007, 00:16
Medlemsnummer: 0
Location: Hokksund
Contact:
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by Vegard »

Har ikke prøvd å dele opp mx-5'en for å se om det gylnesnitt er tilstede.

Pitcrew er å blir meget kult.

Woolery sin, med trap leppa, tuckin99 bredding og på vei ut av corkscrew...

http://garagewoolery.files.wordpress.co ... c04483.jpg

http://garagewoolery.files.wordpress.co ... c05119.jpg

^ litt store bilder, så latt de være lenke. NYT

Image
User avatar
Vegard
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1877
Joined: 14 Nov 2007, 00:16
Medlemsnummer: 0
Location: Hokksund
Contact:
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by Vegard »

NY FRONT? - FORSLAG!?

Solgt GV front leppa, men ikke funnet helt hva jeg vil ha enda, forslag folkens!

Ikke no bilde på sia her ser jeg, den ser slik ut om noen er nye til tråden eller glemske;

Image
User avatar
twr
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 344
Joined: 06 Sep 2010, 01:56
Medlemsnummer: 880
Location: Drammen
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by twr »

Hvis du først skal ha ny front stemmer jeg på RB Type II...

Image
-thomas-
'91 Miata 1.6l B-pack
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv
You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!
User avatar
mussa
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3538
Joined: 31 Jul 2006, 02:00
Medlemsnummer: 642
Location: Hokksund
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by mussa »

Hmmm.. Zoom Elise er mine 5 cent.. :)
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack

2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
User avatar
2re
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3202
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Medlemsnummer: 704
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by 2re »

twr wrote:Hvis du først skal ha ny front stemmer jeg på RB Type II...
+|
2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Kolbotn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2467
Joined: 05 Nov 2008, 17:24
Medlemsnummer: 852
Location: Drabantbyen
Contact:
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by Kolbotn »

Jeg legger ned veto mot RacingBeat. Er mer enig med Mussa da isåfall.
Andrew
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 639
Joined: 11 Jul 2006, 02:00
Location: Vestlandet
Status: Offline

Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilde

Post by Andrew »

Sia PitCrew et ute, ka med
Image

pluss detta her.
http://www.clubroadster.net/vb_forum/sh ... hp?t=41799

:mrgreen: Mr.A
If you want to go faster, you will have to add lightness. - C.Chapman
Any car which holds together for a whole race is too heavy.- C.Chapman
Post Reply