Hvor kan jeg få tak i ledninsnett på nett? min bil er forøvrig å regne som en 93 CA innen denne delen.
Trenger også skjema til MSM 2004 modell.
Steinar
Skjemaer over ledningsnett
Moderator: Styremedlemmer
Skjemaer over ledningsnett
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
- Mx-Jan
- 1000 RPM
- Medlemsnummer: 697
- Status: Offline
Re: Skjemaer over ledningsnett
90 - 2000 mod miata: http://neomiata.com/garage/index.php
93 Miata Special Edition. Brilliant Black/Tan. Garage vary.Torsen. Nb Dash/Dør.Carputer.Koni.Energy
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Det ville vært mye mer ryddig om du tok alle småspørsmålene dine i en prosjekttråd eller noe sånt, da er det lettere for de som evt. vil gjøre noe lignende å følge tråden i det du holder på med. Nå blir det mange spørsmål som kanskje ikke er så nyttige hver for seg og vanskelig å nøste opp i for andre. Men det er kun et tips.
- Agility
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 813
Litt O.T. men bare for å nevne det... Jeg prøvd akkurat det og har fått liten og ingen respons, så det funker heller dårlig. MEN det er mulig det gjelder bare meg og mine spørsmål.....biXen wrote:Det ville vært mye mer ryddig om du tok alle småspørsmålene dine i en prosjekttråd eller noe sånt, da er det lettere for de som evt. vil gjøre noe lignende å følge tråden i det du holder på med. Nå blir det mange spørsmål som kanskje ikke er så nyttige hver for seg og vanskelig å nøste opp i for andre. Men det er kun et tips.

Send meg PM så kan du få komplette skjemaer for NA om det er interessant

-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Hehe, vi ser jo at det er mange som følger med på prosjekttrådene så jeg tror nok spørsmål blir besvart når folk vet dem. Jeg sier ikke at man ikke skal poste spørsmål her heller, stort sett er det ting som det er nyttig for alle å få svar på. Men i Stehu sin sak så er det mye små-spørsmål som samme folk har svar på og som kanskje ikke har like generell nytte, da vil jeg tro han får svar av samme folk i sin tråd. Vi som er interesserte følger nok med der ogsåAgility wrote: Litt O.T. men bare for å nevne det... Jeg prøvd akkurat det og har fått liten og ingen respons, så det funker heller dårlig. MEN det er mulig det gjelder bare meg og mine spørsmål.....![]()