vill miata
Moderator: Styremedlemmer
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 852
- Status: Offline
-
Re: vill miata
mulig det bare var meg, men det var vel egentlig en ganske ubrukelig video. bra laget, men ganske ubrukelig. viser jo ikkeno annet enn at bilen er upraktisk.
likte splitteren bak, men vingen var altfor drøy. spent på hva som er under panseret.
mer videoer, mindre musikk :p
likte splitteren bak, men vingen var altfor drøy. spent på hva som er under panseret.
mer videoer, mindre musikk :p
-
- 7200 RPM
Hehe, neida, du har rett, det er en ganske upraktisk mazda, men man kjører vel ikke miata for å være praktiske?:P
-
er ingenting upraktisk med miata. en må bare lære seg begrepet "too fat to ride"
selv faller jeg kanskje under kategorien "too TALL to ride" men nekter å innse det. en blir faktisk vant til kink i nakken etterhvert
selv faller jeg kanskje under kategorien "too TALL to ride" men nekter å innse det. en blir faktisk vant til kink i nakken etterhvert
-
- 7200 RPM
-
nei. jeg kjører med taket oppe. har lyst på hardtop og fjerne softtopen. er ikke pen nok til å kjøre toppløst.
men har forsåvidt ikke prøvd, så kan jo være jeg ombestemmer meg.
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
Me want that splitter, sooo bad!
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Om du ikke vil ha ned taket, så ikke prøv på en finværsdag... f*** asså, kommer til å savne mx'en i sommerpetterbw wrote:nei. jeg kjører med taket oppe. har lyst på hardtop og fjerne softtopen. er ikke pen nok til å kjøre toppløst.
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
Hvem? Jeg??Harald wrote:fiks den da drholm..
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |