Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
petterbw wrote:grattis. noen planer for bilen? eller blir den holdt original?
Takk, blir nok ikke noen store forandringer, liker det klassiske utseende. Kanskje noen andre hjul, har fåttt sansen for Rota RB. Skinnseter er også på ønskelista.
Kjøpte bilen usett, så jeg må få litt oversikt over hva som er gjort. Det er nye hjul på den nå, og så er den nylakkert i 2007 i orginalfarge.
LoKi wrote:Denne var jeg på tur å titte på når jeg kjøpte min, men Rebecka fanget meg før jeg kom så langt.
Knallfin denne
Men bignose? Byttet motor da?
Kjøpte den usett jeg
Bignose eller longnose, er i allefall 8 hull i reimskiva, og rammenr er på "rett" side av skalaen
Bilen blir hentet på onsdag formiddag, så det blir forhåpentligvis en trivelig hjemtur uten snøbyger. (sludda her idag)
Gratulerer med ny bil!
Er det noe jeg vil sette fingern på av fremtidige "oppgraderinger" så er det å bytte ut sølvgitteret i fronten med et sort et, skiltramme med en som ikke er i krom og eventuelt senke den litt. Men det er vel litt smak og behag, syns den ser flott ut ellers