Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noen som har "delenummer" eller type pære det er i instrument dekslet, mangler pæra som skal dekke KM/T fra 0-60 så ser litt dumt ut, tenkte fikse nu en dag, må bare finne ei pære...
Og evt hvor jeg kan finne? Biltema? etc?
il motorsport selger led pærer i sett av 2 og 2:) du trenger 4 stykk meine eg totalt men då må du venta
Jeg har både vanlige pærer som er klare, grønne og LED.. Litt usikker på om LED`n funker.. Selve pæra er av samme sort som sitter i parklyset tror jeg, bare i en mindre watt regner jeg med.. Er vel 5w i parklyset orginalt.. Er sånne pærer man dytter ned i holderen.. Har som sagt pærer og holdere.. Har egentlig et helt instrument-panel..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
917xxxx fortsatt ja! Har hatt det samme nummeret i 10 år tror jeg.. Hehe.. Jeg jobber på kvelden i morgen, men er typ. flex regner jeg med, og jeg skal prøve å huske å ta de med meg, så send melding å spør, har jeg husket å ta de med kan du bare komme en tur på Kongsberg sykehus.. Er der fra 1500 til 2300..
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Hvis jeg ikke plutselig får time for stilling av hjulvinkler i morra, så sender jeg ei mld, så kan du kjøre litt tidligere til jobb så spanderer jeg en burger for pæra!
Skal absolutt ikke ha noe for en brukt lyspære!! send melding da, så ser vi, kan stikke innom deg på veien opp ja! (Tror jeg tar med 2 pærer, da disse er brukte, men skal fungere så vidt jeg veit.. )
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack