Litt film for vintermodus

Bilder og Video fra treff, medlemsmøter osv..

Moderator: Styremedlemmer

Kolbotn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2467
Joined: 05 Nov 2008, 17:24
Medlemsnummer: 852
Location: Drabantbyen
Contact:
Status: Offline

Re: Litt film for vintermodus

Post by Kolbotn »

Selvfølgelig.
Jeg hadde kjørt Acuraen på bilde der med den dekoren også jeg.
User avatar
jallatralla
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 307
Joined: 03 Jun 2009, 12:40
Status: Offline

Re: Litt film for vintermodus

Post by jallatralla »

Kul film.

Både Mazda RX7 NC og Mitsu Starion kopierte jo 944en på den tiden de kom, så går nå greitt å ta feil om det er plukka av litt deler om man ikke har allverdens kjennskap. Jeg synes den ligna selv jeg i denne videoen, dog så jeg den etter kommentarene i denne tråden så det ble med det.
2001 1.6 NBFL
User avatar
Vegard
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1877
Joined: 14 Nov 2007, 00:16
Medlemsnummer: 0
Location: Hokksund
Contact:
Status: Offline

Re: Litt film for vintermodus

Post by Vegard »

jallatralla wrote:Kul film.

Både Mazda RX7 NC og Mitsu Starion kopierte jo 944en på den tiden de kom, så går nå greitt å ta feil om det er plukka av litt deler om man ikke har allverdens kjennskap. Jeg synes den ligna selv jeg i denne videoen, dog så jeg den etter kommentarene i denne tråden så det ble med det.
En til som må levere bilen sin...

Rx-7 NC? :lol:

FC = evolusjon av FB/SA og innspirert av 924/944. SA/FB innspirert av 924.

:P
User avatar
jallatralla
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 307
Joined: 03 Jun 2009, 12:40
Status: Offline

Re: Litt film for vintermodus

Post by jallatralla »

Vegard wrote:
jallatralla wrote:Kul film.

Både Mazda RX7 NC og Mitsu Starion kopierte jo 944en på den tiden de kom, så går nå greitt å ta feil om det er plukka av litt deler om man ikke har allverdens kjennskap. Jeg synes den ligna selv jeg i denne videoen, dog så jeg den etter kommentarene i denne tråden så det ble med det.
En til som må levere bilen sin...

Rx-7 NC? :lol:

FC = evolusjon av FB/SA og innspirert av 924/944. SA/FB innspirert av 924.

:P
Heh, typo aside...poenget var nå at bilene er like, spesielt om du plukker av litt skjermer. Vel, om man ser bort ifra grønne felger+hjulbeint stuk som ikke akkurat er vanlig på Porscher, og Starion er jo ikke vanlig i det hele tatt

Utover det så tror jeg man kan være spinnvill MX-5 fantast (som jeg ikke er, men jeg liker den da) og ikke bry seg det dønn om RX7er (jeg bryr meg litt mer enn det).
2001 1.6 NBFL
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Re: Litt film for vintermodus

Post by biXen »

Etterhvert som bilene sine linjer har blitt mer kompliserte så ser ikke bilene SÅ like ut totalt sett når man ser tilbake. Men når de kom så var det vel nesten regna som ran, og visse elementer er jo såpass like at jeg synes ikke man bør skamme seg :P

Men når det gjaldt filmen igjen så likte jeg litt den relax feelingen den hadde, med musikken også. Ikke stor fan av musikk på bilgreier men når det først skal være så er det fint om det faktisk passer :)
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
///Moe
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 329
Joined: 21 Oct 2009, 23:26
Location: Tromsø
Contact:
Status: Offline

Re: Litt film for vintermodus

Post by ///Moe »

Morsom film :)
Sånn kjøring blir det på meg hver eneste dag nå på vintern.
Her har dere mye å angre dere som stabler vekk Mx5'ene på vintern til fordel for grevlinger.

Å dra opp andre fra grøfta med Mx5 har jeg også vært med på å gjort.
Dro en kompis sin mercedes ut av grøfta og inn på en stor, tom parkeringsplass i fjor vinter.
Jeg måtte jo selvfølgelig tøffe meg litt når jeg fikk han løs og la meg på sladd, i den tro at han bak meg skulle bremse. Ironisk nok la også han seg på sladd, så det endte opp i en stor runde rundt på parkeringsplassen, sidelengs med slepetau imellom oss. Det var litt ubehagelig å begynne å tenke på nedbremsningen, for jeg kunne jo ikke bare plutselig slippe opp gassen eller plutselig begynne å bremse med en annen bil på sladd 1-1,5 meter bak meg. At det nappet litt i tauet når det ble slakk imellom bilene var ikke så gøy det heller, men det gikk jo tross alt bra :lol:

Her er en liten filmsnutt fra i fjor, med meg og han i mercen:
http://s117.photobucket.com/albums/o49/ ... CF4385.flv

Det var kort tid etter at jeg hadde kjøpt bilen, så den var ikke så veldig pen å se til på det tidspunktet.
-Signatur-
Post Reply