Viktig info - medlemsnummer

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
twr
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 344
Joined: 06 Sep 2010, 01:56
Medlemsnummer: 880
Location: Drammen
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by twr »

Sekretær wrote:
twr wrote:Bare for å klage litt ekstra... ;)

Jeg meldte meg også inn + betalte kontigent i slutten av september, har heller ikke fått tildelt noe medlemsnummer enda, så dette er noe som skjer flere. Har også full forståelse for at klubben drives på ideologisk basis og at jeg dermed ikke kan kreve all verden, men vil jo gjerne ha medlemsbeviset sånn at det kan ligge i lommeboka ved siden av det fra Fantomet-klubben...

- Thomas :)
Thomas;

Da får du også en julepresang: Medlemsnr 880

Mvh
Einar
Sekretær
Tusen takk, det var akkurat det jeg ønska meg! Riktig størrelse og alt mulig... ;)
-thomas-
'91 Miata 1.6l B-pack
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv
You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Sekretær »

sveinsvein wrote:Jeg har meldt meg inn i klubben, men har ikke fått tildelt medlemsnummer ennå.

mvh Modgunn Haugan

Hei;

Mulig dette er gammelt nytt, men når jeg først går gjennom denne tråden; du har nr 846 God Jul :wink:

Mvh
Einar
Sekretær
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Sekretær »

Kjell wrote:Da har jeg for 3 gang forsøkt og melde meg inn (fyllt ut skjema). Hvor vanskelig skal det egentlig være og melde seg inn. Nå stod jeg over øvrevoll til slutt fordi det ble medlemsskapsdiskusjon plutselig. Sendte innmelding både til NSK og dere samtidig. Nå har jeg snart hvert medlem av NSK et år men enda ikke hørtes noe fra dere i klubben her. Hvis dere skal fokusere så mye på medlemsskap er vel et minimum at dere klarer og betjene forespørslene :wink:

Kjell

Hallo Kjell;

Igjen mulig dette er gammelt nytt, men ditt medlnr er 857; :D

Mvh
Einar
Sekretær
User avatar
redrubin
500 RPM
500 RPM
Posts: 58
Joined: 08 Mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 52
Location: Billingstad
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by redrubin »

forresten...når skal vi betale årets kontigent for 2011?RedRubin
Har erstatet min rød -1990 modell med en MX-5 1996 modell.Vinrød rubinen(mer moden farge for en mer moden dame) skal passes på slik at jeg kan kjøre henne i 24 år, medlem siden 2000.
User avatar
Fred
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1902
Joined: 01 Oct 2005, 02:00
Medlemsnummer: 518
Location: Hønefoss
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Fred »

redrubin wrote:forresten...når skal vi betale årets kontigent for 2011?RedRubin
Du skal ha fått en epost om dette en gang i mars. (kanskje slutten av februar)
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
User avatar
siemens
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1657
Joined: 01 Oct 2006, 02:00
Medlemsnummer: 623
Location: Svelvik
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by siemens »

kontigenten har forfalt å mail kom for i hvertfall 14 dager siden.
Svelvikramp

92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by biXen »

Ta kontakt med sekretær om dere føler dere mangler noe.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
redrubin
500 RPM
500 RPM
Posts: 58
Joined: 08 Mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 52
Location: Billingstad
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by redrubin »

jeg fikk ingen email. Da må sekretæren finne ut av dette. Jeg har vært medlem i mange år og har alltid fått mail fra klubben....iallefall har jeg betalt idag.rr :?
Har erstatet min rød -1990 modell med en MX-5 1996 modell.Vinrød rubinen(mer moden farge for en mer moden dame) skal passes på slik at jeg kan kjøre henne i 24 år, medlem siden 2000.
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Sekretær »

Hallo RR;

Kan du vss sende meg en PM med e-post adressen din, så skal jeg sjekke om vi har den riktige i registeret vårt.

Mvh
Einar
Sekretær
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Sekretær »

Hallo;

Vi har fått noen spørsmål om e-posten ang kontingenten for 2011. Om du ikke har fått den er det best om du kontakter meg, så vi kan få sjekket om e-post adressen vi har i medl registeret er riktig. Men uansett, her er e-posten som ble sendt rundt:

Kjære klubbmedlem

Nytt år, nye muligheter! Klubben vokser stadig, og flere og flere møter opp på medlemstreffene rundt om i landet. Vi oppfordrer alle til å engasjere seg i lokallaget og komme med forslag utover våren til aktiviteter som fenger lokalt. Sommerturen 2010 var en suksess, vi fortsetter tradisjonen i år og håper vi kan få med minst like mange deltakere som sist. Årets tur går til Lofoten, du finner mer informasjon om denne på vår hjemmeside. Hvis du vil bidra med noe her, enten det er stort eller smått, er det bare å ta kontakt med ett av styremedlemmene.

Medlemsåret gikk tidligere fra mars til mars, dette er nå endret slik at fra og med inneværende år går medlemsåret fra 1. januar til 31. desember.

Viktig medlemsinformasjon
Denne mailen sendes ut til alle registrerte klubbmedlemmer, også de som har glemt å melde fra om at de ikke lenger ønsker å stå som medlem, eller som har glemt å betale kontingent. Styret ønsker å foreta en rydding i medlemsregisteret, da vi har mange i registeret som ikke har betalt kontingent på flere år. Vi minner om at man ved å unnlate å betale kontingent mister retten til:
-å være med på arrangementer i klubbens regi
-rabatter hos verksteder og forhandlere
-kjøp av klubbeffekter
-full tilgang til diskusjonsforumet

Medlemmer som ikke har betalt kontingent for inneværende år innen betalingsfristen vil automatisk bli satt som inaktive, og mister tilgang til ovennevnte medlemsrettigheter. Etter tre år som inaktiv medlem slettes man fra medlemsregisteret uten varsel. Dette betyr i praksis at medlemmer som ikke har betalt kontingent de forrige tre år og heller ikke i år betaler innen betalingsfristen vil bli slettet som medlem, og mister sitt medlemsnummer.

Hvis du er en av de som ikke har betalt de siste år og ønsker å melde deg ut av klubben trenger du ikke å foreta deg noe, da du som nevnt automatisk vil bli slettet fra registeret.

Diskusjonsforumet
I løpet av året vil tilgang til forumet endres slik at man må være betalende medlem for å ha lese- og skrivetilgang til hele forumet. For å sikre at du som betalende medlem fortsatt skal ha full tilgang må du gjøre to ting; legg inn ditt medlemsnummer i profilen du bruker på forumet, dette gjør du ved å logge inn, og så gå til Brukerkontrollpanel (link øverst til venstre) og velge fanen Profil. Legg inn ditt medlemsnummer i det nederste feltet på siden. Det andre du må gjøre er å sende navn, medlemsnummer og hvilket brukernavn du bruker på forumet til sekretar@mx5-miata.no slik at vi får lagt inn dette i vårt register. Hvis du ikke bruker diskusjonsforumet trenger du ikke å tenke på dette.

Betalingsinformasjon
Hvis du er nylig innmeldt medlem som betalte din første kontingent etter den 1. desember 2010 skal du ikke betale igjen nå, da din kontingent for 2011 allerede regnes som betalt.

Du vil IKKE motta faktura i posten, da utsendelse av dette ville påført klubben unødvendige utgifter. Kontingenten betales via din nettbank eller på en giro til:

Norsk MX-5/Miata klubb
Kontonummer 4230.55.37637 (NB! Klubben har fått nytt kontonummer!)

Det er viktig at du i meldingsfeltet fører inn din medlemsinfo slik som dette:
Bytt ut 123 med ditt medlemsnummer, og bytt ut “Navn Navnesen” med navnet du er registrert med i klubben.

Kontingenten for 01.01.2011 - 31.12.2011 er satt til kr 200,-

Betalingsfrist 25.03.2011


Vi i styret ønsker alle et solrikt og trivelig, toppløst år!

For styret i Norsk MX-5/Miata Klubb, (ble opprinnelig sendt av Kasserer Knut)
User avatar
redrubin
500 RPM
500 RPM
Posts: 58
Joined: 08 Mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 52
Location: Billingstad
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by redrubin »

hi, jeg får ikke sendt deg noe info med å bruke forum...jeg finner ikke ut av din mail, eller brukernavn....dette er blitt vanskelig siden den nye forum har begynt. har prøvd å sende egen melding, det går ikke...... :cry: Hvem er sekretær og hva er hans adresse? hvor ligger 2011 termin oversikten? Red Rubin


Vi har fått noen spørsmål om e-posten ang kontingenten for 2011. Om du ikke har fått den er det best om du kontakter meg, så vi kan få sjekket om e-post adressen vi har i medl registeret er riktig. Men uansett, her er e-posten som ble sendt rundt:

Kjære klubbmedlem

Nytt år, nye muligheter! Klubben vokser stadig, og flere og flere møter opp på medlemstreffene rundt om i landet. Vi oppfordrer alle til å engasjere seg i lokallaget og komme med forslag utover våren til aktiviteter som fenger lokalt. Sommerturen 2010 var en suksess, vi fortsetter tradisjonen i år og håper vi kan få med minst like mange deltakere som sist. Årets tur går til Lofoten, du finner mer informasjon om denne på vår hjemmeside. Hvis du vil bidra med noe her, enten det er stort eller smått, er det bare å ta kontakt med ett av styremedlemmene.

Medlemsåret gikk tidligere fra mars til mars, dette er nå endret slik at fra og med inneværende år går medlemsåret fra 1. januar til 31. desember.

Viktig medlemsinformasjon
Denne mailen sendes ut til alle registrerte klubbmedlemmer, også de som har glemt å melde fra om at de ikke lenger ønsker å stå som medlem, eller som har glemt å betale kontingent. Styret ønsker å foreta en rydding i medlemsregisteret, da vi har mange i registeret som ikke har betalt kontingent på flere år. Vi minner om at man ved å unnlate å betale kontingent mister retten til:
-å være med på arrangementer i klubbens regi
-rabatter hos verksteder og forhandlere
-kjøp av klubbeffekter
-full tilgang til diskusjonsforumet

Medlemmer som ikke har betalt kontingent for inneværende år innen betalingsfristen vil automatisk bli satt som inaktive, og mister tilgang til ovennevnte medlemsrettigheter. Etter tre år som inaktiv medlem slettes man fra medlemsregisteret uten varsel. Dette betyr i praksis at medlemmer som ikke har betalt kontingent de forrige tre år og heller ikke i år betaler innen betalingsfristen vil bli slettet som medlem, og mister sitt medlemsnummer.

Hvis du er en av de som ikke har betalt de siste år og ønsker å melde deg ut av klubben trenger du ikke å foreta deg noe, da du som nevnt automatisk vil bli slettet fra registeret.

Diskusjonsforumet
I løpet av året vil tilgang til forumet endres slik at man må være betalende medlem for å ha lese- og skrivetilgang til hele forumet. For å sikre at du som betalende medlem fortsatt skal ha full tilgang må du gjøre to ting; legg inn ditt medlemsnummer i profilen du bruker på forumet, dette gjør du ved å logge inn, og så gå til Brukerkontrollpanel (link øverst til venstre) og velge fanen Profil. Legg inn ditt medlemsnummer i det nederste feltet på siden. Det andre du må gjøre er å sende navn, medlemsnummer og hvilket brukernavn du bruker på forumet til sekretar@mx5-miata.no slik at vi får lagt inn dette i vårt register. Hvis du ikke bruker diskusjonsforumet trenger du ikke å tenke på dette.

Betalingsinformasjon
Hvis du er nylig innmeldt medlem som betalte din første kontingent etter den 1. desember 2010 skal du ikke betale igjen nå, da din kontingent for 2011 allerede regnes som betalt.

Du vil IKKE motta faktura i posten, da utsendelse av dette ville påført klubben unødvendige utgifter. Kontingenten betales via din nettbank eller på en giro til:

Norsk MX-5/Miata klubb
Kontonummer 4230.55.37637 (NB! Klubben har fått nytt kontonummer!)

Det er viktig at du i meldingsfeltet fører inn din medlemsinfo slik som dette:
Bytt ut 123 med ditt medlemsnummer, og bytt ut “Navn Navnesen” med navnet du er registrert med i klubben.

Kontingenten for 01.01.2011 - 31.12.2011 er satt til kr 200,-

Betalingsfrist 25.03.2011


Vi i styret ønsker alle et solrikt og trivelig, toppløst år!

For styret i Norsk MX-5/Miata Klubb, (ble opprinnelig sendt av Kasserer Knut)[/quote]
Har erstatet min rød -1990 modell med en MX-5 1996 modell.Vinrød rubinen(mer moden farge for en mer moden dame) skal passes på slik at jeg kan kjøre henne i 24 år, medlem siden 2000.
Geir
0 RPM
0 RPM
Posts: 7
Joined: 21 Mar 2011, 10:29
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Geir »

Har betalt kontigent som jeg fikk krav om da jeg meldte meg inn.Har ikke hørt noe fra klubben og lurer jo på hva som er hensikten med å betale hvis man ikke får noe igjen?Hvor er det evt. rabatter å hente som medlem?
EspenAndre
Moderator
Moderator
Posts: 5120
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 114
Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
Contact:
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by EspenAndre »

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
User avatar
Brett
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 568
Joined: 27 Aug 2007, 11:35
Medlemsnummer: 668
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Brett »

Listen over medlemsfordeler fortjener en oppdatering, Bla med MX5-Parts og Würth verktøy

Mvh
Einar
Brett
'63 1/2 Ford Falcon Futura Hardtop V8 Sprint - Rose Beige
'91 Lotus Esprit SE - Calypso Red
'99 1,8 NB 10AE - Sapphire Blue Mica, Hard Dog Roll Bar, MP62, IC, FCM Coilovers, NBFL brakes.
'18 Mitsubishi Outlander PHEV - Svart
User avatar
Tonny_B
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1276
Joined: 20 Sep 2008, 19:10
Medlemsnummer: 927
Location: Kristiansund
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Tonny_B »

Hvilke avtaler har klubben hos mx5-parts?
96 Mx5 import fra Tyskland. viewtopic.php?f=19&t=15489
Post Reply