Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
På min så skjedde det faktisk samme dag eg skulle på eu kontroll, var rett og slett tutene så ikke virket mer, begge var ødelagt og virket kvelden før.. byttet dem ut så var det i orden igjen..
Jeg har ikke lyd i noen av hornene.
Jeg har bremselys.
Da antar jeg neste steg er å sette strøm på selve tutene.
Hva er den beste (og sikreste) måten å gjøre det på?
Sier det "klikk" når du trykker på tuteknappen ?
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Stalfa wrote:Ikke som jeg kan høre nei.
Jeg hørte etter faktisk.
Da er neste steg å fikse tute-knappen
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Rudolf wrote:Da er neste steg å fikse tute-knappen
Det var det jeg fryktet.
Hvor stor risiko er det forbundet med å holde på med airbagen?
Ingen !
Har aldri hørt om noen som har fått den i fleisen.
....hvis de ikke kobler den rett på batteriet da
Like stor sannsynlighet som at airbagen går av når du skifter vindusviskerblader
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package