Det var deg ja..., har lappen med tlf.nr ditt liggende i mappa med papirene på bilen...
I sånne tilfeller må man skyte først, løpe som f... og så stille spørsmålene etterpå...., (var samme sak med den svarte SE'n jeg har (konebilen)
Ringte, avtalte pris og hurtig henting, og så over bilen i ettertid. Ble ikke feil da heller...)
Men det skal sies at jeg har en medskyldig i Sandnes som har en steike effektiv radar for å snoke opp de rette godsakene...
Jeg har i noe tid (ei uke...

) kikka rundt etter kompressor eller turbo samt endel andre oppgraderinger, nytt eller brukt var ikke helt avklart..., så da denne dukket opp FULL av godsakene jeg leita etter, så tenkte jeg straks at det var den perfekte delebilen med alt jeg trengte...
Men som sagt etter første tre øyekast, så bare innså jeg at det ikke var teknisk mulig. Jeg har ALDRI sett en MX-5 med et understell og karrosseri i så overlegent bra stand (Jo forresten, Beverly så sånn ut første gang jeg så henne...) Det finnes ikke rust. Blir nesten for galt å demontere noe som helst for å flytte over på Mazdarati'n....
Den har aldri sett vinterveier, og strengt tatt tror jeg aldri den har sett våte veier, eller for den saks skyld fuktig vær engang... Så rent bortsett fra at kalesjen er helt ødelagt, og at den har stått lagret utendørs under presenning i 4 år, så fremstår den som strøken... Noen timer med lakkrens og polering og den vil se ut som ny. Ser ut til å ha vært smurfeblå en gang i tiden, men du skal leite godt for å finne spor av den fargen, så lakkeringen er gjort uten så mye som en skrue i bilen ser det ut som...
Siden kalesjen er defekt, har den nå fått påkledning av en svart hardtopp (trenger litt lakkering i kantene...), og den kledde det sammen med den sortlakkerte A-stolpen
Har riktignok ikke hatt den oppe på bukk, men førsteintrykket er ekstremt bra.... jo forresten, det mangler en centerkopp/mutter samt et deksel som ligger mellom felg og mutter, samt at det høyre øyelokket sitter litt skjevt...
Og som sagt, hva i svarte gjør jeg nå...