så en rød mx5 med skikkelig grom lyd i garasjeanlegget der jeg står. ca slik lyd som i min
jeg var å tok litt bilder av bilen etter innbruddet som var i den. hadde også tenkt å ta en liten kjøretur, men det ble vanskelig da jeg ikke fikk opp bagasjerommet og strømkabelen er koblet av batteriet
regner vel med det var deg jeg så AJF? kjørte opp til 2.etg
Rød mx5 oslo- var det deg AJF?
Moderator: Styremedlemmer
- supercharged
- 2000 RPM
- Status: Offline
- AJF
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 282
Re: Rød mx5 oslo- var det deg AJF?
Var nok meg det ja . Hadde vært ute og vakset bilen siden en potensiell kjøper skal se bilen i dag (trass i at det ennå står vinterdekk på den). Var det du som var på vei ut med sykkel når jeg kjørte inn?supercharged wrote:så en rød mx5 med skikkelig grom lyd i garasjeanlegget der jeg står. ca slik lyd som i min
jeg var å tok litt bilder av bilen etter innbruddet som var i den. hadde også tenkt å ta en liten kjøretur, men det ble vanskelig da jeg ikke fikk opp bagasjerommet og strømkabelen er koblet av batteriet
Fin lyd i det rustfrie BBK anlegget jeg har ja, pga at første potten etter katalysatoren er fjernet , men savner plystre lyden fra kompressoren etter at jeg demonterete og solgte den, så tror nok det er mer go lyd i din
Fått noen takst på skaden etter det hærværk pregede innbruddet ? Blir abstinensene for store etter å cruse i sola får du si i fra, så kan du få sitte på en tur. Begynner selv å lurer på om det er riktig og gå over til bil med tak nå som vårsola begynner å varme
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
-x 1990' Mazda MX-5 1,6MP45
-x 1998' Mazda MX-5 1,8MP62
-x 2004' Mazdaspeed MX-5 1,8T
- supercharged
- 2000 RPM
Re: Rød mx5 oslo- var det deg AJF?
var ikke jeg med sykkelen nei. men jeg la merke til han. synes han kikket så rart på meg der jeg stod å fiklet med et hull i taketAJF wrote:Var nok meg det ja . Hadde vært ute og vakset bilen siden en potensiell kjøper skal se bilen i dag (trass i at det ennå står vinterdekk på den). Var det du som var på vei ut med sykkel når jeg kjørte inn?supercharged wrote:så en rød mx5 med skikkelig grom lyd i garasjeanlegget der jeg står. ca slik lyd som i min
Fin lyd i det rustfrie BBK anlegget jeg har ja, pga at første potten etter katalysatoren er fjernet , men savner plystre lyden fra kompressoren etter at jeg demonterete og solgte den, så tror nok det er mer go lyd i din
Fått noen takst på skaden etter det hærværk pregede innbruddet ? Blir abstinensene for store etter å cruse i sola får du si i fra, så kan du få sitte på en tur. Begynner selv å lurer på om det er riktig og gå over til bil med tak nå som vårsola begynner å varme
jeg la merke til at bilen din så meget ren og pen ut fint at du behandler bilen bra, men å selge den til fordel for bil med tak jo helt feil
har ikke fått noe takst enda nei. innbruddet kom jo selvfølgelig midt i påsken med masse hellig dager.. men jeg skal ringe dem i morgen tenker jeg dersom jeg ikke hører noe
jeg er opptatt en stund fremover, med får jeg store abstinenser så skal jeg si fra vet du, så jeg får sittet på en tur!
Tidligere bil: 1991 råskinn
- AJF
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 282
Da er jeg mx-5 løs etter 4 artige år i mx5, bilen ble solgt på onsdag. Skal ikke se bort i fra at det havner en 1,8l na i garasjen her iløpet av høsten/vinteren igjen
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)