Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
snittene må være rett igjennom om de skal ha noen effekt.. hadde sikkert nøyd meg med å snitte mellom de fire løpa på grenrøret jeg da. hadde neppe kappa opp bolthulla.. men det kan sikkert noen som har testa det, svare bedre på enn meg..
grenrørFLENSEN ja. Jo, du skal kappe det i fire. Det vil jo ikke bli fire biter , det vil jo holdes sammen av rørene. Men det er for å hindre stresset som oppstår under oppvarming og nedkjøling.
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
Magnum1985 wrote:Ok. Hvordan å hvor plasserer jeg tur å retur slanger til olje uten å gå via bunnpanna da?
Er i første omgang ut etter den "enkle" måten. Så får jeg se videre hva som vil skje. Men di snittene, dype? hvor, mange?
Å hvor få tak i bolter? Tips tips tips
Den enkle måten er å lage hull i bunnpanna, pga ellers så er det fare for å få kokset oljeretur som de tidlige nissan 200 hadde, men på min na blokk, der er det en plugg med gjenger på som står helt nede, denne er beregnet på oljeretur, na motoren er tross alt en turbomotor som er nedgradert, kan vera du har denne pluggen du også, skal sjekke min nb også men regner med de har ikkje brydd seg med å lage dette hullet og gjenget opp...
Litt off topic, men er det noen som vet hvilken turbo som stod på de 323, på de nyere så var det en IHI rb o5 eller noe slikt, en meget driftsikker turbo, hadde de kanskje IHI de første også da,