Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei!
Er det noen av dere som har montert Style Bar (Selfølgelig er det det)
Fant noen jeg likte på mx5 parts.
Hvordan er det med skinn trekket man trekker over når cabben er nede,
kommer det i konflikt med Style Bar`n?
Får man setene helt tilbake, og kan den monteres sammen med vindstopper.Ser også forøvrig at man kan få vindstoppere til 13-1400 kr
Har noen erfaringer med disse.
om du på død og liv SKAL ha stylebar (slik som meg) så anbefaler jeg å finne en som er sertifisert og testet.. De fleste stylebars vil ikke tåle vekten av bilen hvis den velter og er direkte dødelig.. (men det er jo en mx-5 uansett UTEN rollbar også..)
RedFox wrote:om du på død og liv SKAL ha stylebar (slik som meg) så anbefaler jeg å finne en som er sertifisert og testet.. De fleste stylebars vil ikke tåle vekten av bilen hvis den velter og er direkte dødelig.. (men det er jo en mx-5 uansett UTEN rollbar også..)
Det er ikke mange stylebars som er sertifisert... Da blir det mer hele veltebøyler. Jeg har kjøpt en stylebar (level 2) med forsterkninger fremover som skal forhindre at de skal klappe isammen, og de stiver også av bilen noe på langs. I tillegg vil samtlige andre stylebar også avstive bilen på tvers. Den kommer ikke i konflikt med trekket over cab'en.
Jeg besøkte Falk som driver Alumex, og jeg vil absolutt anbefale deg å handle fra han. http://www.alumex.de . Jeg har fått mange fine kompliment for stylebar'en, og Falk var en hyggelig og ryddig kar å handle hos. Han viste meg rundt på fabrikken sin som ligger idyllisk til i en by som heter Münden som ligger omtrent midt i Tyskland. Der hadde han mange prosjekt og mye gøy stående. Han holdt bl.a. på dengang å bygge et spesiell stilfull bøyle til en gammel åpen engelsk sporstbil som skulle brukes i historisk racing. Han solgte også en litt annen stylebar med forsterkninger bakover (level 3). Denne skulle tåle det meste.
Han hadde også fått tilsendt en ødelagt av samme typen som jeg har som hadde stått på en bil som hadde rullet i rundt i USA. Den hadde kun bøyd seg litt slik at den var blitt ca. 7-8 cm lavere. Den hadde ikke klappet bakover eller fremover pga. de forsterkningene som går fremover.
Du kan se bilder av samme stylebar'en som jeg har her: