arrangerte banekjøringsturer

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
91BRG
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 404
Joined: 14 Sep 2003, 02:00
Location: Trondheim
Contact:
Status: Offline

Post by 91BRG »

Viss det passer med min timeplan så er jeg også med. Kosetur fra tr.heim 8)
Medl.nr.436
-00 Honda S2000

*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
User avatar
m1chael
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1027
Joined: 29 Dec 2003, 01:00
Location: Trondheim
Status: Offline

Post by m1chael »

skal se om jeg klarer å stille min også da.. Tror det kan bli tøft jeg :)
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
alr
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 133
Joined: 20 Oct 2003, 02:00
Location: Sandvika
Status: Offline

Post by alr »

Jeg er med hvis jeg kan.
User avatar
AJF
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 922
Joined: 23 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 282
Location: Oslo
Status: Offline

Post by AJF »

Jeg er klar med min lille røde jeg også!

Har kjørt på bane en gang tidligere og SKAL gjøre det igjen - ANBEFALES :lol:
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)

-x 1990' Mazda MX-5 1,6MP45
-x 1998' Mazda MX-5 1,8MP62
-x 2004' Mazdaspeed MX-5 1,8T
User avatar
Sebring
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 153
Joined: 23 Sep 2003, 02:00
Location: Brevik
Contact:
Status: Offline

Post by Sebring »

8) Hva med Rudskogen - den passer godt for bilene våre. Tror nok et rent MX5/miata arrangement er "tryggere" for nybegynnere enn Gatebil etc. Var på Rudskogen med Norsk Sportsvognklubb og kjørte i august i fjor. Det var kjempe-artig, men ikke helt fritt for sommerfugler i magen når du er på banen sammen med 15 andre biler, hvorav enkelte hadde over dobbelt så mye effekt som min mx5 med kompressor. Uansett var det svært vellykket, og at bilen er morsom på en svingete bane, er helt sikkert. Og - man trenger ikke kjøre fortere enn man selv føler er trygt.
User avatar
m1chael
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1027
Joined: 29 Dec 2003, 01:00
Location: Trondheim
Status: Offline

Post by m1chael »

har aldrig vært på bane selv, men en gang må bli den første :)
Så lenge at jeg er rundt likesinnede, og ikke bare rundt "drevne racersjåfører" så stiller jeg som sagt :)
Et rent mx5/miata treff på bane hadde bare vært knall det :mrgreen:
Og helst etter 11 juni, for da er jeg ferdig med mine eksamener :mrgreen: :mrgreen:
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
User avatar
Stig
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 132
Joined: 30 Sep 2003, 02:00
Location: Singapore
Status: Offline

Post by Stig »

Har jeg fri stiller jeg også! :)
X - Miata 93 mod, Classic Red, C package, Beige skinn, Svart stayfast top, Gule koni med koni senkefjærer, Racing Beat type 2 front.
User avatar
Daniel
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 248
Joined: 02 Dec 2003, 01:00
Location: Oslo
Status: Offline

Sett igang!!!

Post by Daniel »

Jeg stiller også, stemmer for Rudskogen!!!
HF-mx5T
Status: Offline

Post by HF-mx5T »

er brått endel arrangements messige greier som er styr om man skal ha rent mx5 treff.
lettest å henge seg på et "ferdig" treff.
feks sportsvognklubb treff
User avatar
arildh
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3355
Joined: 26 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Post by arildh »

Jepp, det er nok det beste. Har hørt om flere som har brent seg på å arrangere noe eget. Både crazytuning treffet og Bil på Bane treffet gikk dundrende underskudd til tross for "god" markedsføring på div forum.
NSK og Bilmekaniker.no får mye rabatter på rudskogen iom. at mange i NSK kjører historiskracing og Toyota norge (bilmekaniker.no) er sponsor av rudskogen.
Post Reply