na front

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
joebar
0 RPM
0 RPM
Posts: 47
Joined: 23 Sep 2003, 02:00
Location: øksnes
Status: Offline

na front

Post by joebar »

har desverre fått rygget i filler fanger foran på min mx
er det noen som har en stylingfanger å selge eller noen tips hvor jeg får kjøpt det. "forbannede kaller mad hatt"
User avatar
PKD
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 388
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Location: Ulsteinvik
Status: Offline

Post by PKD »

IL-motorsport har en med Viper look.
Personlig synest jeg Racing Beat Type II er finere og den kan kjøpes direkte fra Racing Beat (USA), eller hos f.eks Flyin' Miata (USA), Go Miata (USA) eller RoTechniks (England).
Har også hørt at www.fastguy.no i Ålesund skaffer denne.

Her er en tråd fra en som importerte en RBII-front fra Flyin' Miata for ikke lenge siden.

Ellers så har www.sftmx5parts.co.uk originalplasten, men leste for ikke lenge siden at de var konk.
Medlem 208
'91 MX-5 Special Edition
'02 Renault Kangoo 1,4i aka Postbilen fra Stange
'04 Volvo V40 2,0T Limited Sport Edition

Racing a Hyundai is like the special olympics... even if you win you`re still retarded.
User avatar
Vidar
Moderator
Moderator
Posts: 5500
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 249
Location: Drammen
Status: Offline

Post by Vidar »

Håper ikke SFT har gått konk. For de har originaldeler til veldig gode priser.
Selv om de har et begrenset utvalg..
PKD wrote:IL-motorsport har en med Viper look.
Personlig synest jeg Racing Beat Type II er finere og den kan kjøpes direkte fra Racing Beat (USA), eller hos f.eks Flyin' Miata (USA), Go Miata (USA) eller RoTechniks (England).
Har også hørt at www.fastguy.no i Ålesund skaffer denne.

Her er en tråd fra en som importerte en RBII-front fra Flyin' Miata for ikke lenge siden.

Ellers så har www.sftmx5parts.co.uk originalplasten, men leste for ikke lenge siden at de var konk.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
User avatar
JohnBGoode
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 134
Joined: 20 Oct 2003, 02:00
Location: Sandefjord
Status: Offline

Post by JohnBGoode »

SFT har en melding på hovedsiden sin som forteller noe om hvorfor de kommer til å ligge litt lavere i terrenget i en periode. :

"Our plans are to locate more products which will involve us both traveling, and being away from our normal business operation.

We will very shortly be visiting the Far East (both China & Japan) which may cause a slight interruption of our business operation .. We are hoping to continue business as normal through this period .. I personally may not be available for a short time

However, it will be business as normal through this time

We hope that you can support us .. this will allow us to import more product lines, and of cause maintain the high quality we expect of our manufacturers.

David Butterfield (Managing Director)"
91 Cl. Red, Lille Rosin Style............ :-(
94 Laguna Blue Metallic 1,8 :-)
Post Reply