en fyr på miata.net som jeg har fulgt prosjektet til å lang tid, har endelig lagt ut litt video fra kjøring.. bilen bremset 550whp på den tiden klippet her ble filmet.. kamerabilen er en 605whp 2007 mod corvette C6.
draget er fra 40-140mph
http://s39.photobucket.com/albums/e161/ ... I_5031.flv
litt mer bilder og info her... fyren gir seg ikke, og målet er 600whp..
bra noen er gale nok
inspirasjon.... :) raskeste mx jeg har sett på lenge.
Moderator: Styremedlemmer
-
- Status: Offline
http://forum.miata.net/vb/showthread.ph ... ge=1&pp=25
wtf.. finner ikke "endre" knappen.. jaja.. glemte en link
wtf.. finner ikke "endre" knappen.. jaja.. glemte en link
Det er noe av det råeste jeg har sett Rimelig seriøst det motorrommet!!
my friends hyabusa traps 143-144..he weighs 145lbs and can ride well..from a roll with with only 500whp,the miata noticable pulls away..
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
-
- Status: Offline
Det er morro å lese en slik tråd på miata.net hvor det kun er pingle turboer som gjelder. Helt merkelig at miata miljøet i USA er så lite villig til å gå den veien andre japsebiler gjør. Hvorfor i H***** kan ikke FM og BEGI bruke litt R&D på større turboer (til samme pris ), 3" eksos etc. slik som Mitsu, Nissan , Toyota og Honda miljøet har gjort fra starten.
"Dude, your T28 turbo is way to big. It wont spool before 1500 rpm and makes too much power for your stock rear end.. You should have gone the smaller T25 route like me..." .
"Dude, your T28 turbo is way to big. It wont spool before 1500 rpm and makes too much power for your stock rear end.. You should have gone the smaller T25 route like me..." .
-
- Status: Offline