Dette var for liten skrift for meg. Hva sto det der?Rudolf wrote:
Når du demonterer Air-bag er det viktig å lese det som står med liten skrift bakpå (men da er det for sent)![]()
Erik
Lykke til. Dette blir flott.
Moderator: Styremedlemmer
Dette var for liten skrift for meg. Hva sto det der?Rudolf wrote:
Når du demonterer Air-bag er det viktig å lese det som står med liten skrift bakpå (men da er det for sent)![]()
Erik
Jeg håper (og tror) at jeg er ferdig til våren.Pelle wrote:Bra Erik,
Keep up the good work.
Har du noen tidsramme, ferdig til lauvet spretter til våren?
Savnet deg forøverig i går![]()
Pelle
Der sto det at man IKKE må demontere Air-bagenmidget77 wrote:Dette var for liten skrift for meg. Hva sto det der?Rudolf wrote: Når du demonterer Air-bag er det viktig å lese det som står med liten skrift bakpå (men da er det for sent)![]()
Erik
Takk for tipset ugglauggla wrote:Jøss. De har jo hele interiøret til LE på IL jo:
Dersom du vil ha alt i tipp-topp må jo dette være en investering?
http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... 2633c1a404
http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... 2633c1a404
http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... 2633c1a404
http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... 2633c1a404
With a little help from my friends .....Fred93LE wrote:Men hvordan pokker får du tak i trekk fra en en lite lager i japan. og fullt teppe til bilen fra en kjeller i køln??? hehe. imponerende
Denne ?Kjakan wrote:KongetrådKjempebra at du dokumenterer såpass nøye, blir mye bra lesestoff på kvelden her...
Vet du hva forskjellen mellom MSSS v1 og v2 er? Tittet i linken du la fram fra miata.net.
Orginale R-pack fjærer FORAN er det samme som "vanlige" fjærer foran til NA.glaibilenmin wrote:skull no fått fatt i orginale r pack framfjører da. er kansje litt domt å gå for brukte fjører forann nye bak og nyoverhalte dempere rundtom.
Bare en tanke:)
Konklusjonen er jeg litt uenig i !Fred93LE wrote:Skjønner nå hvorfor min er mye høyere bak enn foran. standard koni. Skulle heve bilen for vinterne, men så den sto på høyeste hakket foran og bak.. Blir nok å kjøre sånn i vinter for så og senke bakparten en 1cm. så blir den fin. konklusjonen er at man må med 93le enten kjøpe orginale fjærer/dempere eller justerbare dempere hvor man kan hapå høyeste foran og laveste bak
De fra Rudolf er kjørt ca. 110.000, jeg vet ingenting om hvor lang "levetid" det er på fjærer ?StianOppistov wrote:Om du er interesert så har eg noen gode framfjører, byttet for 2 år siden, synest du får det bra til med å skaffe deler, hvordan og hvor mye tid bruker du til dette,