Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hvis felgen ser OK ut, noe Enkei felgen gjør, så vil jeg gå for lettest mulig felg. Jeg ser på dette som "ikke bråkete trim" . Dere skjønner, jeg er ikke ute etter å ha en bråkebøtte for å drive å råne rundt i byen. Folk stempler rånere veldig fort, og det er synd med folk som ødelegger andre folks inntrykk av en slik flott bil. Dette er en cruiser. Jeg heller som sagt mot Enkei RP-F1, og Toyo R1 dekk (som visstnok var de letteste og med høy gripeevne?). Eller finnes det andre gode dekk som er lettere og har bedre gripeevne? Hva med slitasje på R1? Hvor lenge holder de? ("Hvor lang er en fisk?")
Btw, hvilke andre modifikasjoner kan jeg gjøre med bilen som gjør at den går bedre, samtidig som den beholder et lavt lydnivå? Det er mye gøyere å bli overrasket av en stille bil som går bra enn det omvendte. Fikk skikkelig respekt for en S4 en gang. Den bare tok av, helt stille.
Hvis jeg kjøper 15" enkei felger + R1 kommer det totalt på 15765 kr med moms og frakt. :S Da er det vel billigere å bestille dekkene fra dekkonline?
Sånn vil det bli seenes ut http://www.tirerack.com/wheels/MiniWhee ... ue&sw=1280
Jeg er fullt klar over at good-win har flere felger der, og kommer nok til å velge 15 tommers RP-F1 eller hva det het. byttdekk.com var jo billigere enn dekkonline, takk for link! da kommer jeg til å kjøpe gummi'n i norge, felgene i usa. Jeg tenkte på T1R ja, jeg som skrev feil. Er det de beste og letteste dekka?
eneste måten å få dekk som sitter godt og holder noen år er å kjøpe gateslicks og la bilen stå. stort sett kan du regne med at enten sitter det, eller så varer det
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Synes ikke byttdekk.com virka noe særlig billigere jeg. Feks. Goodyear eagle f1, 195/50-15 koster 2700,- + 60,- pr. dekk i frakt. Men hos dekkonline koster de ca. 2450,- inkludert frakt.