Nu vel.. Tok av rørene inn og ut av coupèn, satte på en rørstump, tok et magedrag, blåste til det jeg hadde (Hadde en mistanke om at det var tett, så det var bare å ta i..), kjølevæskespruten sto ut av andre hullet, og den kjøleveska er sist sett i bane rundt jupiter tror jeg... Der var det ikke tett.. Hehe.. Koblet alt på igjen, startet motoren, lot den gå en stund før jeg fyllte opp med kjølevæske igjen.. Tok ut hanskerommet og kikket bak, ingen tegn til noe galt.. Kjørte hjem, men med en aldri så liten mistanke om litt varmere luft ut av coupèn.. Første tanke var placeboeffekt, parkerte bilen..
Pratet så litt med Banzaibaggen på telefon, og han forklarte om luftlommer i systemet, og at jeg bør sette bilen oppover i en bratt bakke og stå der i noen minutter etter at bilen er varm..
Hoppet på nytt ut i bilen med en god føelse at nå ordner alt seg.. I det jeg kjørte ut av gårdsplassen startet det å blåse.. varmt.. Stillte meg opp i en bakke og lot den stå å gå... I det minuttene hadde gått var faktisk coupèn såppas varm at det var behagelig å sitte i bilen, tross rekord i lav tempratur ute som jeg har hatt den i.. Kjørte meg en god runde, deriblant en rekordlang breisladd på en parkeringsplass, med en kontra jeg aldri hadde drømt om, gikk 360 grader og litt til på snøen... Så var bilen hvit..

Fortsatt varm inni i den graden det går i -17 grader og busted bakvindu som det trakk godt igjennom..
Kjørte hjem igjen, etterfyllte kjølevæske nok en gang da det hadde minket en del i ekspansjonstanken..
Tror rett å slett dette problemet er et resultat av de to lekkasjene jeg har hatt, at det har blitt luftlommer rundt i systemet..
Uansett så håper jeg denne positive trenden fortsetter, og at man kan kalle dette "Case Closed"..
Takker for hjelpa underveis!!