Kjekt ikke santAgility wrote: utrolig hvor enkelt det er å vaske bil etter teflonbehandling![]()

Hørte jeg veltebøyleAgility wrote:Nå er det et par pakker på vei fra Junait'n, så det blir litt mere skruing senere i høst

Moderator: Styremedlemmer
Kjekt ikke santAgility wrote: utrolig hvor enkelt det er å vaske bil etter teflonbehandling![]()
Hørte jeg veltebøyleAgility wrote:Nå er det et par pakker på vei fra Junait'n, så det blir litt mere skruing senere i høst
Nope, jeg foretrekker også det. Og har du noe krom, så er det bare å sende det 2re's veiAgility wrote: Forresten, er det bare jeg som liker det helt sorte interiøret i bilen, og ikke fyller det med all mulig krom og bling og sånt ?!?
Sier du som har hvit veltebøyleLoKi wrote:Nope, jeg foretrekker også det. Og har du noe krom, så er det bare å sende det 2re's veiAgility wrote: Forresten, er det bare jeg som liker det helt sorte interiøret i bilen, og ikke fyller det med all mulig krom og bling og sånt ?!?
Du får legge inn noen lekkasjer i kalesjen også, så blir det skikkelig autentisk...2re wrote:Helt sort er kult. Alt er kult hvis det er skikkelig gjennomført![]()
Jeg prøver å kjøre den britiske stilen helt ut
Jeg må jo så klart ha litt hvite detaljer, og bøyla var et prøveprosjekt. Siden felgene var hvite så passa det meget bra.Pelle wrote:Sier du som har hvit veltebøyleLoKi wrote:Nope, jeg foretrekker også det. Og har du noe krom, så er det bare å sende det 2re's veiAgility wrote: Forresten, er det bare jeg som liker det helt sorte interiøret i bilen, og ikke fyller det med all mulig krom og bling og sånt ?!?
Bunkersgrå og billigsvart har monopol i min! Kan si mange ting om MX-5, men interiøret var nok en av plassene de sparte inn noen kroner.Agility wrote:Forresten, er det bare jeg som liker det helt sorte interiøret i bilen, og ikke fyller det med all mulig krom og bling og sånt ?!?
Håper ikke lynet slo deg helt ut daAgility wrote: og plutselig slo lynet ned![]()