![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Spesiell MX-5 NA til salgs
Moderator: Styremedlemmer
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Posts: 6792
- Joined: 30 Mar 2006, 02:00
- Location: Odda
- Status: Offline
Sannheten må frem desverre..siemens wrote:vil bare minne på at eier er innom forumet avogtil... er vel ikke akkurat oppløftende lesing for eier
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- mussa
- 7200 RPM
- Posts: 3538
- Joined: 31 Jul 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 642
- Location: Hokksund
- Status: Offline
Den bilen er ikke noe jeg ville hatt, men det er min mening..
Tror han som eier denne bilen og har lagt alt arbeidet i den skjønner at dette er en bil som skaper mange føelser på godt og vondt, og at den vil få en god del komentarer.. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Folk er forskjellige, og godt er nå det! Hvis noen blar opp 140000.- for den så er det helt greit for meg, men når man får en 2001 1.8 Sport for samme prisen så er det ikke tvil om hvilken jeg hadde valgt....!!!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Folk er forskjellige, og godt er nå det! Hvis noen blar opp 140000.- for den så er det helt greit for meg, men når man får en 2001 1.8 Sport for samme prisen så er det ikke tvil om hvilken jeg hadde valgt....!!!
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
Tror vi må passe oss for å bli for innsnevrede i hva vi liker. Jeg begynner å sitte med en feeling om at har du ikke orig. mx5 så er det ikke god nok, eller så er det spesifikk trim eller styling som er "godkjent" på mx5. Vi kan ikke eksludere eiere av Mx5 fordi de har en annerledes bil, noe vi har blitt flinke til i det siste. Vi er såppas små at vi burde være glade for alle som kjører mx5, og spes. de som er medlemmer, uansett hvordan bilen ser ut. Vi er kjappe ut med å gi bedriten tilbakemelding. Dette styrker ikke akkurat klubben eller muligheten til å verve nye medlemmer hvis noen med feil styling blir hetset slik. Skjerpings! Det går an å gi konstruktiv kritikk og holde resten for seg selv.
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
- biXen
- 7200 RPM
- Posts: 3347
- Joined: 13 Apr 2004, 02:00
- Medlemsnummer: 999
- Location: Stavanger
- Contact:
- Status: Offline
Folk tar ting forskjellig også da, er vel ingen som er "ufine" her. Noe av grunnen til at det er litt tabu er at det går vekk fra det som gjør en MX-5 fin/spesiell. På samme måte som at jeg får vondt i meg når folk setter en ikke-rotary i en RX bil.
Det er også en del styling til andre biler som får bilen til å se ut som en ny/annen bil, noe som i og for seg er ok om det er bra kvalitet, dette ser litt for tilfeldig ut. Man kan likevel respektere arbeidet, tanken og innsatsen. Hvis man vet hva man liker så tar man seg ikke nær av at folk er uenige ihvertfall![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Det er også en del styling til andre biler som får bilen til å se ut som en ny/annen bil, noe som i og for seg er ok om det er bra kvalitet, dette ser litt for tilfeldig ut. Man kan likevel respektere arbeidet, tanken og innsatsen. Hvis man vet hva man liker så tar man seg ikke nær av at folk er uenige ihvertfall
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
JEG ER BARE SÅ GLAD AT JEG ER SANSEN FOR BEGGE DELER.
BÅDE DET SOM ER TILNÆRMET 100 % ORIGINALT, OG SLIKE OMBYGGINGER SOM DENNE SOM BLIR OMTALT HER.
Får ihvertfall cred fra meg, når jeg ser hvor mye arbeid og penger som er lagt ned i bilen.
anser
BÅDE DET SOM ER TILNÆRMET 100 % ORIGINALT, OG SLIKE OMBYGGINGER SOM DENNE SOM BLIR OMTALT HER.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Får ihvertfall cred fra meg, når jeg ser hvor mye arbeid og penger som er lagt ned i bilen.
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
-
- 2000 RPM
- Posts: 351
- Joined: 21 May 2008, 11:19
- Medlemsnummer: 811
- Location: Oslo
- Status: Offline
Synes stylingen på denne bilen er helt fullstendig sjanseløst, og eieren burde fradømmes muligheten til å kunne eie en så fin og klassisk bil som MX-5.
Skal man herpe en bil på denne måten, kan man bruke et helt annet utgangspunkt... ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-1998 BRG Mazda MX-5 NB 1.6 110 hk
x 1992 BRG Mazda MX-5 NA 1.6 116 hk.
x 1992 BRG Mazda MX-5 NA 1.6 116 hk.
Egentlig er det jo bare frontfangeren (+alugitter), felgene og rattet som er feil. Bilen vekker nok oppsikt - og med tanke på alle de som setter "monster" fangere på BMW'ene sine så er det nok mulig å få solgt denne også. Virker veldig seriøst og gjennomført!
'86 Porsche 944 Targa
'91 MX-5 1.6 Longnose - Solgt
'91 MX-5 1.6 Longnose - Solgt
- Rudolf
- 7200 RPM
- Posts: 5969
- Joined: 26 Sep 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 627
- Location: Oslo
- Contact:
- Status: Offline
Det som gjorde at jeg valgte MX5/Miata, var alle mulighetene som bilen gir.
Styling, motor og understell.
For alle tre områdene så tilbys det et hav av mulige mods som er lett tilgjengelig og som ofte har en overkommelig pris.
Dette gjør også at det finnes så utrolig mange varianter og kombinasjoner.
Det er kjempefint.
Bilen er snart laget i en million eksemplarer og kan dermed ikke regnes som noen sjeldenhet (standardutgaver).
Hvis alle hadde vært like (med unntak av modellvariantene), så hadde vi ikke hatt noen klubb.
Jeg har sett tusenvis av MX5/Miata på foto og live som alle har vært forskjellig.
Takk for det .....
Jeg har konsentrert meg litt om det orginale (og varianter rundt det).
Andre har valgt en JDM-stil (Vegard sin f.eks.)
Nå ser vi en som har tatt den helt ut med Lambo-dører og "total makeover", supert !
La oss være litt rause, og slippe til også de litt "ekstreme".
Det er det som gjør denne bilen så morsom.
Stå på .....
Erik
Styling, motor og understell.
For alle tre områdene så tilbys det et hav av mulige mods som er lett tilgjengelig og som ofte har en overkommelig pris.
Dette gjør også at det finnes så utrolig mange varianter og kombinasjoner.
Det er kjempefint.
Bilen er snart laget i en million eksemplarer og kan dermed ikke regnes som noen sjeldenhet (standardutgaver).
Hvis alle hadde vært like (med unntak av modellvariantene), så hadde vi ikke hatt noen klubb.
Jeg har sett tusenvis av MX5/Miata på foto og live som alle har vært forskjellig.
Takk for det .....
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeg har konsentrert meg litt om det orginale (og varianter rundt det).
Andre har valgt en JDM-stil (Vegard sin f.eks.)
Nå ser vi en som har tatt den helt ut med Lambo-dører og "total makeover", supert !
La oss være litt rause, og slippe til også de litt "ekstreme".
Det er det som gjør denne bilen så morsom.
Stå på .....
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Frontfangeren var jo kjempenydelig ;D Kunne tenkt meg en slik jaSevenord wrote:Egentlig er det jo bare frontfangeren (+alugitter), felgene og rattet som er feil. Bilen vekker nok oppsikt - og med tanke på alle de som setter "monster" fangere på BMW'ene sine så er det nok mulig å få solgt denne også. Virker veldig seriøst og gjennomført!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Frontfangeren var jo kjempenydelig ;D Kunne tenkt meg en slik jaSevenord wrote:Egentlig er det jo bare frontfangeren (+alugitter), felgene og rattet som er feil. Bilen vekker nok oppsikt - og med tanke på alle de som setter "monster" fangere på BMW'ene sine så er det nok mulig å få solgt denne også. Virker veldig seriøst og gjennomført!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
sålenge arbeidet er utført på en bra måte, har jeg sansen for hele greia.. som andre her sier er det jo helt fritt hva man vil gjøre med egen bil. Ikke min stil denne her, men jeg har en viss anelese om mengde arbeid som er lagt ned for å få til dette, og kan sette pris på at folk faktisk gjennomfører sine villeste ideer rundt ombygging.. er jo ikke som om man herper et samlerobjekt eller no sånt..
kjør på sier jeg.. begge ender av skalaen har sine fans, både orginale biler, og de mest ekstreme showbilene. via rene race biler osv..
derimot om greiene er utført på en dårlig måte, laber finish, dårlig gjennomførte løsninger osv, er det bare fælt..
kjør på sier jeg.. begge ender av skalaen har sine fans, både orginale biler, og de mest ekstreme showbilene. via rene race biler osv..
derimot om greiene er utført på en dårlig måte, laber finish, dårlig gjennomførte løsninger osv, er det bare fælt..
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''