Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
alexj wrote:Fikk sjokk da jeg fikk vite fraktprisen fra usa, "bare" 600NOK! Kommer vel av at de er såpass lette
Det var merkelig lavt.
Er volumvekt som oftest er problemet fra Usa.
949 tar f.eks $80 pr.felg i frakt, noe som er rimelig normal pris.
Jeg fikk pris på $349 i frakt på de jeg har kjøpt f.eks.
alexj wrote:Fikk sjokk da jeg fikk vite fraktprisen fra usa, "bare" 600NOK! Kommer vel av at de er såpass lette
Det var merkelig lavt.
-n
Har ikke peiling på fraktpriser og slikt, men har ikke fått beskjed om andre fraktpriser
Det var merkelig lavt.
-n
Har ikke peiling på fraktpriser og slikt, men har ikke fått beskjed om andre fraktpriser
Ah, GoMiata ja, hatt samme erfaring der.
Kjøpte harness-bar til veltebøylen der, og frakt kom på 50% av alle andre.
That said, over $400 pr.felg er drøyt mye penger
De så flotte ut. Har du noe bilde av disse på en MX-5, eller må vi vente til vi ser dem på din bil?
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
midget77 wrote:De så flotte ut. Har du noe bilde av disse på en MX-5, eller må vi vente til vi ser dem på din bil?
Har prøvd å søke litt, men finner ingen. Derimot kan man bruke tirerack for å se de på bilen, og resultatet ble bra
Eneste jeg ikke er helt fornøyd med er at de er en tomme for store og et par kilo for tunge
Og for ikke å snakke om alt alt alt for dyre....
MX'en må senkes for å se bra ut, uansett hvilke felger du har. Bare så det er sagt
Utfordringen er å finne en ET/felgbredde/dekkbredde-kombo som passer, slik at du slipper subbing.
Jeg måtte valse -alt-.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro