Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
det var den testen jeg fant som inkluderer både MX og Laguna,
men i alle tester hvor Laguna er med ligger den veldig lavt
og der MX-5 er med ligger den veldig høyt...
Snakker om driftsikkerhet, selvsagt..
Ellers er det jo håpløst å sammenligne disse bilene da, som har helt forskjellig bruksområde..
tness wrote:Er vel bare en bugatti Veyron som klarer å kjøre fra en MX-5 på svingete veier. Han lå vel å puttra på 3000 o/min.
Heheh, nå er ikke den så overlegen på en svingete vei da. Veyron er tung. Blir frakjørt av både Nissan GT-R, 911 GT2 og masse annet dugane på Nurburgring f.eks.
Men den hadde nok tatt lett forbi en MX-5 på langstrekket
fredster wrote:
Når det er sagt, så hadde vel neppe Peugeot (eller PSA) solgt så mange biler som de gjør, hvis de var av så dårlig kvalitet som det enkelte skal ha det til. Eller...... Wink ?
Statistikken er ikke så bra for Mercedes og BMW heller, men såvidt jeg vet kjøper folk de også
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Fredster wrote:Hvilken stats, og hva sier den samme statsen om MX ?
Snakker om driftsikkerhet, selvsagt..
Ellers er det jo håpløst å sammenligne disse bilene da, som har helt forskjellig bruksområde..
Ja, det blir vel som å sammenligne stemmen til f.eks. Glenn Hughes eller Ronnie James Dio opp i mot Leonard Cohen eller Bruce Springsteen, som alle synger utrolig bra, men det passer kanskje ikke så bra med DIO når man skal ha litt romantisk bakgrunnsmusikk med dama (tenker da IKKE på bilen) i armkroken (det er i hvertfall enkelte som mener det, men personlig mener jeg at det ALLTID passer med DIO ).
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.
X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).