Posted: 26 Aug 2008, 16:41
Se det ......DrHolm wrote:krengningshemmerne er ihvertfall forskjellige.
er en "bøy" på NB som gjør den bredere i festene. (forran)
NB sitt er også noe grøvere orginalt.(forran)
endeledda er festa med U.ledd på NA, L-ledd på NB (på nedre A-arm forran ihvertfall) og er kortere (forran, lik bak)
endeleddene er også gjennomgående på NA, ikke på NB.
demperne har og mindre dim. på NA
Dette kan jo være en av forklaringene på hvorfor det er forskjellig offset på NA og NB (h.h.v. 45 og 40 mm), ikke sant ?HF-mx5T wrote:understellsgeometri skiller litt på na og nb, i motsetning til det folk flest tror.. tannstang er flyttet littegrann, og det er og noe med festepunkt på nedre bærearm foran. ingen store greier og deler går omhverandre i alle fall..
mener det er bare le og r pack som har andre endeledd org.. siden de er lavere? enn de fleste vanlige mxene
LE er orginalt senket med "modified springs" og Bilstein-dempere, så det med endeleddene kan stemme.
Erik