Re: Rudolf (mye bilder)
Posted: 30 Jul 2013, 15:27
Hvorfor diskuterer vi dette på en bil som ikke er i nærheten av å nå sin kjølingsgrense men som kjørte rundt lenge med mye trykk og 4-5 løse bolter? Eller har jeg gått glipp av noe? 

Fordi vi (les jeg) liker å drodlet litt ekstra før man drar en konklusjon.biXen wrote:Hvorfor diskuterer vi dette på en bil som ikke er i nærheten av å nå sin kjølingsgrense men som kjørte rundt lenge med mye trykk og 4-5 løse bolter?
Gleden av å drodle?biXen wrote:Eller har jeg gått glipp av noe?
Jepp, jeg tar nok en dynotest før jeg skifter utveksling (hvis jeg skifter utvekslingAJF wrote:Kjedelig med havari, men godt å hør at løsningen sannsynligvis er enkel. 1,2 bar det er vel opp mot grensen av hva en bør lade med original innmat, hadde vært intresant å sett en Dyno måling med E85 ved det ladetrykket?
Ser at signaturfeltet ditt inneholder en bil for mye om dagen;-)
Først damp, da sto tempmåleren på kl.13.00.Hauk wrote:....
Hva merket du først, lukt eller synlig "damp"? (Eller at nåla gikk i taket...)
Siden jeg reiser på ferie om et par dager, så tviler jeg på det ......mojo-91 wrote:Kondolerer, Erik. Kjedelige greier, men kjenner jeg deg rett, er bilen på veien igjen innen utgangen av måneden.
Du får si i fra om du behøver låne veiv-stramme-verktøyet mitt