På min bil står denne lappen på b-stolpen i døråpningen på førersiden.Rudolf wrote:
Ja, den der var jo "loud and clear"![]()
Hva slags lapp er det der ?
Erik
Ingen har tatt den bort heldigvis.
Moderator: Styremedlemmer
På min bil står denne lappen på b-stolpen i døråpningen på førersiden.Rudolf wrote:
Ja, den der var jo "loud and clear"![]()
Hva slags lapp er det der ?
Erik
Bra tips Vidar, nå har jeg "brikkefri" frontrute:Vidar wrote: Går å feste bombrikken under covret til instrumentene også
Jeg la den i askebegeret og glemte at den lå der inntil jeg så det blinket når jeg passerte,Rudolf wrote:Bra tips Vidar, nå har jeg "brikkefri" frontrute:Vidar wrote: Går å feste bombrikken under covret til instrumentene også
Såpass ....EspenSort92 wrote: Jeg la den i askebegeret og glemte at den lå der inntil jeg så det blinket når jeg passerte,
siden har den lagt der og bare funket for seg selv
AutosolMxMats wrote:fine felger! jeg har god erfaring med meguiars all metal polysh som innholder anti-korrosjons middel. har prøvd autosol også, men det var like bortkastet som å se på gresset gro. hva har du brukt?
Høres fornuftig utSteinar wrote:Hadde en Suzuki GS 1000G (motorsykkel) en gang som hadde lakkerte motordeksler, og som ble stygge etter et par års bruk. Fjærnet klarlakken, polerte og la deretter på et lag "bonevoks". Husker ikke hva den het, men påførte den med hard polerskive festa i en drill. (Voksen var også temmelig hard.) Unngikk oksidering av Al, foretok en liten etterbehandling hver vår.
Steinar
tor340 wrote:Bruk Autosol og en rund pensel i drillen, da blir det meget blankt. Smør over med Høyglans fra MaxWax for beskyttelse.
Takk for gode tipsMxMats wrote:Du kan jo legge en sealer over dette da: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... ucts_id=60