Autosol har jeg.tor340 wrote:Clas Ohlson har 1l boks med Autosol, MaxWax har Kias.
Kias er vel i Tønsberg.
Litt langt for litt voks.
Noen som vet om forhandler i Oslo ?
Erik
Moderator: Styremedlemmer
Autosol har jeg.tor340 wrote:Clas Ohlson har 1l boks med Autosol, MaxWax har Kias.
Jøje meg, der kom du meg i forkjøpet gittLarserik wrote:Disse hører til RX7 og passer rent fysisk og lå og støvet ned i Alameda i California:
Intr. i å selge disse?
Tenker da på den svarte runde delen som Mazda logoen står på, ikke delen rundt. Altså "innmaten", og "glasset"
Rudolf wrote:tor340 wrote:Bruk Autosol og en rund pensel i drillen, da blir det meget blankt. Smør over med Høyglans fra MaxWax for beskyttelse.Takk for gode tipsMxMats wrote:Du kan jo legge en sealer over dette da: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... ucts_id=60![]()
Er det noen av disse midlene som kan kjøpes i butikk ?
(Bensinstasjon, Biltema, Torshov etc.)
Erik
Takk for tipsMxMats wrote: Jeg vet at bilxtra fører Meguiars og Autoglym, men jeg vil anbefale å styre unna sealeren til Autoglym. Sitter dårlig og er vond å legge.
Personlig liker jeg scandicshine- super service, rask levering og ålreite priser. Den som jeg linket til har fått utrolig skryt og herder etter 20 min. istedenfor 24t. som andre. Og etter du har tatt felgene, så har du til bilen også. Her er en liten smakebit på jetseal: http://www.detailersclub.no/forum/index ... wtopic=216
Problemet er bare at det sitter fast en måke i rotoren.I-J-b wrote:hehe, nå snakker vi trimmingregner med alt er godkjent og oppført i vognkorte
![]()
_mx5_Rune_ wrote:må si at jeg synes bilen din er meeget pen.. egentlig bør du ta dette som et utrolig kompliment, for jeg har alldri vært fan av orginalbiler.. jeg må innrømme at du har klart noe så skjeldent som å få en nesten orginal bil til å se spesiell ut på en måte jeg aldri ville tenkt på å gjøre det.. veldig gjennomført bil.. du har skjønt noe viktig, helhetsinntrykket ligger i de små detaljene..
Mange takktness wrote:Må si meg enig med mx_rune her.
Men du er jo flink til å ta smakfulle bilder.
Bra jobba Rudolf