Er forøverig blitt påvirket av deg Erik, har døpt nybilen for "Gråtass", (Galaxy Grey).Henta den idag, moooorrrro!!
Moderator: Styremedlemmer
Det kommer jeg ikke til å gjøre av flere grunner.Pelle wrote:Da er jo svaret gitt Erik, du må bare bytte all gummi
Se selv ....Vegard wrote:God framgang her, virkelig en god inspirasjons kilde!
Jeg slenger med et spørsmål jeg, da det virker som du har lest nok om div. differ som mx-5 ble levert med.
Veit du sånn ca hvor langt det er fra der det er ringet rundt til "midt" på diff huset? (ved midt på, mener jeg på linje ved der akslingene går ut)
Time will show ....Vegard wrote:Tusen takk for bildet Erik!
Søren så strøken den kommer til å bli...
Blir det galvanisering av boltene som kan reddes?
Jeg takker og bukkerarildh wrote:Jeg vil absolutt anbefale deg å skifte foringer når du har bærebroene av. Gummi er ferskvare. Jeg driver å bytter mine nå til polyforinger. om de gamle overlever utpressingen og du vil ha 2004 mod foringer er de dine. De ser veldig bra ut (skulle bare mangle etter 15K miles sommerkjørte mil). Til tross for merket bak på bilen er det ikke stivere mazdaspeed foringer på en MSM.
Det er som kjerringa med staven ....Pelle wrote:Det ante meg at du kom til å skru ned hele dr..en.
Rart med det når man først ligger under der med verktøy i hånd.
Men, så blir det bra også da![]()
Pelle
Jeg har ikke gjort det enda, men jeg kan jo prøve med pressa jeg har tilgang til.arildh wrote:Har du presset ut foringene i diff carrieren ? Ser for meg at det blir vanskelig.
Jeg klarte ikke å banke de ut på forrige bilen så jeg endte med å sage i stykker den yttre ringen etter tips fra Dr. Oppistov.
Det fungerte jo men selve foringen ble ikke så veldig brukbar.