Ikke helt, men like blank (under)Pelle wrote:Impnerende Erik![]()
Snart ser den vel som denne:
Det der er en Eunos S-Limited (1000 er laget)
http://www.mx5easternregion.co.uk/Evolution_MK1/07.html
Jeg liker de gullfargede BBS-ene (passe retro ..)
Erik
Moderator: Styremedlemmer
Ikke helt, men like blank (under)Pelle wrote:Impnerende Erik![]()
Snart ser den vel som denne:
Som lesestoff vil jeg på det varmeste anbefale en tråd som du finner på forumet til MX-5 klubben.TraCkinG wrote:Veldig bra Erik... morro å følge med i den tråden her..
Men, kan du si meg hvor du har kjøpt dette vidundermiddelet "Ferro-Bet"?? Det vil jeg jo si så ut som nesten fungerte bedre enn coca-cola![]()
Og, linker til sider som sier hvordan man skal behandle en bil når rust fjernes.. Tenkte du kanksje hadde lest deg fram til en del? Ettersom planen min er å begynne på mye av det samme som du holder på med på min egen snart, så hadde det vært fint med litt input der
Disse baklysene har jeg aldri sett før. Hvem lager dem?Rudolf wrote:Se der ja ......Vegard wrote:En annen bil med LE interiør. Ikke helt orginalt, men hvertfall veldig gjennomført.![]()
Den var kjempefin !
Enda et eksempel på en stilig variant av den morsomme bilen vår.
Hmmm, kanskje en hvit Eunos hadde vært noe .....
Erik
Hmmmm ......mojo-91 wrote:Siden du har så mange sett bbs-14-tommere: Du skal vel ikke lakkere kjernen i gull på et av settene dine, da?Det ser unektelig bra ut på svart bil.
Hyggelig med engasjert besøk ...uggla wrote:Takk for titten. Imponerende prosjekt du har dratt i gang.
Jeg foreslår ett klubbmøte der oppe!![]()
Utrolig lærerikt å se alle delene på nært hold.
Har tenkt å lakke mine i vinter, så da blir vi isåfall to.Rudolf wrote: Tenk deg Rudolf med sin tan kalesje og BBS-felger med gull-eiker![]()
Hmmmm ........
Erik
Ja, jeg feiga ut,....men angrer ikke. I stedet for et sett Chaparral i gull, blir det et sett Rota RB i Classic silver. Rimeligere,lettere og et hakk mer old-schoolRudolf wrote:Hmmmm ......mojo-91 wrote:Siden du har så mange sett bbs-14-tommere: Du skal vel ikke lakkere kjernen i gull på et av settene dine, da?Det ser unektelig bra ut på svart bil.
Det ser også bra ut på en RØD bil, ref. diskusjonen vi hadde om Chaparall-felgene. (og der du feiga ut ....)
Tenk deg Rudolf med sin tan kalesje og BBS-felger med gull-eiker![]()
Hmmmm ........
Erik