Hei Vidar.
Er ikke så sterk i belgisk, men tror bare det gjelder avgass, de papirene som ligger under nedlastinger. Det er de jeg har prøvd med.
Han jeg snakker med er ikke spesiellt vanskelig, men nøye på at regelverket følges. Så kan vi sikkert være enige i at regelverket er altfor omfattende, og heller ikke alltid lett å forstå. I tielegg er det de reglene som gjaldt når bilen ble første gangs registrert som gjelder, dvs at for en 91 mod gjelder andre regler en enn f.eks 98 mod.............
Turbo i MX5
Moderator: Styremedlemmer
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
kommer ann på hva som gjelder det.. er det avgifter så er det 1 gang i norge, alt annet er 1. gang reg uansett sted.. ta bare f.eks kat, har ikke noe å si når bilen er registert i norge her, er typegodkjenningen som gjelder
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Nå har det seg slik at eg ikkje får printet disse ut, så eg får prøvd meg på biltilsynet, noen som kan hjelpe meg, eventuelt sende meg noen ferdig opnet papirer på mail st-oppis@online.no eg bruker windows xp vis dette har noe å si...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
jeg må ha papirer! Please!
Hei!....
.............vekker liv i denne tråden igjen jeg i og med at mitt greddy turbo kit nå er på plass og pga. at jeg ønsker å godkjenne denne lille mod.'en....
Jeg har samme problem som mazdafreaks, og jeg får heller ikke printet disse pairene ut, noen som kan hjelpe meg oså? eventuelt sende meg noen ferdig åpnede papirer på mail til: danielroising@hotmail.com
Jeg tenker da på de 2 "turbo-relaterte"-filene på denne siden:
http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... eA&show=10
Hadde vært kjempefint!
Hilsen Daniel
.............vekker liv i denne tråden igjen jeg i og med at mitt greddy turbo kit nå er på plass og pga. at jeg ønsker å godkjenne denne lille mod.'en....
Jeg har samme problem som mazdafreaks, og jeg får heller ikke printet disse pairene ut, noen som kan hjelpe meg oså? eventuelt sende meg noen ferdig åpnede papirer på mail til: danielroising@hotmail.com
Jeg tenker da på de 2 "turbo-relaterte"-filene på denne siden:
http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... eA&show=10
Hadde vært kjempefint!
Hilsen Daniel
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391