Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bra jobba. Tror vi hadde en mod for å oppheve tidsbegrensningen i Min prosjekt trådene tidligere, den virker garantert ikke nå i 3.1. Vet ikke om vi får fikset det med kun rettigheter uten å gjøre det manuelt, det du har prøvd på allram?
Ikke råhissig internett her jeg er nå så får se hva jeg kan finne ut om du ikke får sett på det før den tid.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
biXen wrote:Bra jobba. Tror vi hadde en mod for å oppheve tidsbegrensningen i Min prosjekt trådene tidligere, den virker garantert ikke nå i 3.1. Vet ikke om vi får fikset det med kun rettigheter uten å gjøre det manuelt, det du har prøvd på allram?
Ikke råhissig internett her jeg er nå så får se hva jeg kan finne ut om du ikke får sett på det før den tid.
Har prøvd å endre rettigheter, men det ser ikke ut til at det hjalp. Du husker ikke hva den mod'en het? Kan jo være mulig å skrive den om til 3.1
Ah, haha.. Gått i glemmeboken gitt. Har vært nødt til å finne nytt regnskapsprogram til klubben også, så har hatt mye med det å gjøre.. Skal se hva jeg finner ut av i løpet av uken