Posted: 15 Jul 2009, 23:45
Men hva gjør det "egget" i førersetet?
tor340 wrote:Men hva gjør det "egget" i førersetet?
Bruker den orginale ja.Harald wrote:har du ekstra vanntemp måler ,eller stoler du på den orginale ?
testinga mi har viser at den orginale står rett opp, helt til nesten 110graderda begynner den å røre på seg igjen.. den er ikke akurat lineær for å si det sånn. er et kjent problem, og det finnes måter å løse dette på.
rudskogen er en mer teknisk krevende bane enn våler.. skal mer til å kjøre virkelig fort på rudskogen, men til gjengjeld har vi med mx fordel av å ha så lette biler
ang dekka.. så skal de se sånn utpå autoslalom osv får man jo aldri arbeidstemp på dem . Det er mange runder igjen på de der.
Kanskje det er forskjeller ute og går (årsmodeller)? Jeg vet i hvert fall at på min så skjer det ting kontinuerlig. Jeg har det litt i ryggmargen å sjekke temp og oljetrykk omtrent på alle rettstrekninger - så jeg får det med meg.Harald wrote:som jeg sa. målern "står alltid" midt på, bortsett fra når motorn koker.. hvis målern hadde fungert vettugt, ville du sett en gradvis økning i forkant av at den koker..
Har sagt det før, og jeg sier det igjen, original MX-5 er en artig bil på bane. Jeg kjører til og med uten gateslicks.Harald wrote:bra du viser folket at man ikke MÅ ha masse mods for å kjøre de bilene her på bane..