Hey y'all!
En slik en turbotrykksmåler i ventilasjonen, i stedet for selve eyeball'en.. ikke noe problem å få det til, heller ikke å trekke opp noe slange..
MEN
Hvis jeg setter i måleren min i ventilasjonen og klikker den på plass.. hva da hvis jeg vil bytte den eller sette tilbake eyeball'en..? Når jeg tok ut eyeball'en var det jo med litt snøre og smidighet, men er jo ikke noe å ta tak i når jeg har i måleren.. eller..?
Noen som har noen tips eller erfaringer?
Kan jo med det samme si grunnen.. hadde jeg klikket i den driten av en turbotrykksmåler jeg kjøpte hos Mekonomen, hadde jeg vært i den situasjonen at den måtte ut tre dager etter.. den er feiljustert av noe slag, driten
Turbotrykksmåler i ventilasjonen
Moderator: Styremedlemmer
- mariusba
- 500 RPM
- Posts: 92
- Joined: 17 Dec 2008, 11:52
- Medlemsnummer: 854
- Location: Askim, Norvègé
- Status: Offline
Turbotrykksmåler i ventilasjonen
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal
- TomTom77
- 1000 RPM
- Posts: 157
- Joined: 11 Jun 2008, 19:26
- Medlemsnummer: 756
- Location: Drammen
- Status: Offline
Re: Turbotrykksmåler i ventilasjonen
Nå vet jeg ikke hvordan den måleren ser ut men hva med å bruke en sugekopp for å få "tak" på den.mariusba wrote:Hey y'all!
En slik en turbotrykksmåler i ventilasjonen, i stedet for selve eyeball'en.. ikke noe problem å få det til, heller ikke å trekke opp noe slange..
MEN
Hvis jeg setter i måleren min i ventilasjonen og klikker den på plass.. hva da hvis jeg vil bytte den eller sette tilbake eyeball'en..? Når jeg tok ut eyeball'en var det jo med litt snøre og smidighet, men er jo ikke noe å ta tak i når jeg har i måleren.. eller..?
Noen som har noen tips eller erfaringer?
Kan jo med det samme si grunnen.. hadde jeg klikket i den driten av en turbotrykksmåler jeg kjøpte hos Mekonomen, hadde jeg vært i den situasjonen at den måtte ut tre dager etter.. den er feiljustert av noe slag, driten
93 Svart Mx5.
Medlem nr: 756.
Medlem nr: 756.
- mariusba
- 500 RPM
- Posts: 92
- Joined: 17 Dec 2008, 11:52
- Medlemsnummer: 854
- Location: Askim, Norvègé
- Status: Offline
Ok, tror jeg skjønner..
.. men jeg demonterte eyeball-venten og tok ut selve eyeball'en.. trykket inn måleren og satte på selve rammen igjen utenpå.. så den kan klikkes på plass som en vanlig ventil.. skal se om jeg får slengt opp noen bilder i morgen, se om jeg gjør det for knotete, hehe!
Men ser i så fall bra ut da
.. men jeg demonterte eyeball-venten og tok ut selve eyeball'en.. trykket inn måleren og satte på selve rammen igjen utenpå.. så den kan klikkes på plass som en vanlig ventil.. skal se om jeg får slengt opp noen bilder i morgen, se om jeg gjør det for knotete, hehe!
Men ser i så fall bra ut da
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal