Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg kjørte på 15 psi på min 1.8 na med T25. Kjørte mest 12 psi på bane pga kjøleproblemer. På Msmen kjørte jeg alltid 15 psi med org turbo. Med 3071 har jeg kjørt helt opp mot 1.2 bar på bane... Fortsatt på org innmat, men på lånt tid..
arildh wrote:Jeg kjørte på 15 psi på min 1.8 na med T25. Kjørte mest 12 psi på bane pga kjøleproblemer. På Msmen kjørte jeg alltid 15 psi med org turbo. Med 3071 har jeg kjørt helt opp mot 1.2 bar på bane... Fortsatt på org innmat, men på lånt tid..
Hvordan er innmaten i MSM 1.8`n kontra en vanlig NB?
Er den lik, eller er det noe forskjeller?
Kjører da på .35 BAR eller 5 PSI.. originalt gReddy sett uten noe modifikasjoner ellers på motor.
Hadde håpet på å komme opp litt mer med IC og MSPNP, men hvor meget har jeg ikke peil på enda
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal
Jeg lader 0.5 bar på min 91mod 1.6. Greddy turbokit, intercooler i front og fm voodoo box. Det holder for meg foreløpig, men clutchen min begynner å si ifra om at det er på tide med et clutchbytte
Jeg har alltid ladet 1,2 med standard innmat på små turboer som de som kommer med greddy kit (t25). På større turboer har jeg holdt meg til ca 1 bar. Jeg har kjørt mange timer på bane uten problemer men det er ikke tvil om at det har tatt på motoren da den ble litt "slapp" etter ca 70k km med hardt kjør i flere år .
Bare du mapper riktig så skal det mye til for å ødelegge disse motorene men de slites jo som alle motorer raskere når de belastes hardere. Ikke vær redd for trykk, vær redd for dårlig mapping .