Heisann!
Er det noen der ute som har denne kobinasjonen..?
Fikk en MSPNP i posten for par uker siden og tenkte jeg skulle klaske dette inn i bilen.. har lest en del på MiataTurbo sin Megsqiurt side, men kan ikke si jeg er HELT der enda..
.. er egentlig ute etter litt erfaring fra dette
Har regnet meg frem til at jeg kan bytte til PnP'n og laste inn base MAP med stock + MAF.. og egentlig være der jeg er idag.. *tror jeg*
Har med deler for å ta bort MAF, så dette må også skje i den nære fremtid.. regner jeg med!
So, anyone..?
Greddy og MSPNP
Moderator: Styremedlemmer
- Elanzer
- 4200 RPM
- Posts: 459
- Joined: 27 May 2008, 20:25
- Medlemsnummer: 785
- Location: Varhaug
- Status: Offline
Re: Greddy og MSPNP
er vel egentleg litt forbi der men kjører nå med mspnp og greddy turbo og manifoil hehe
i tilleg har eg fjernet luftmengde måler montert stor IC, større dyser og litt sånt
funker det
i tilleg har eg fjernet luftmengde måler montert stor IC, større dyser og litt sånt
funker det
- Mazda Xedos9 `98 2,5
- Mazda B2500 `96 2,5D
- Mazda 929 `89 3,0
x Mazda Mx5 `95 - 1.8 helt orginal
x Mazda Miata `91 - 1.6T
- Mazda B2500 `96 2,5D
- Mazda 929 `89 3,0
x Mazda Mx5 `95 - 1.8 helt orginal
x Mazda Miata `91 - 1.6T
Re: Greddy og MSPNP
lurer også på dette, da eg har fjerna turbo atm og hadde sluppet å demontere PnPen da:)mariusba wrote: Har regnet meg frem til at jeg kan bytte til PnP'n og laste inn base MAP med stock + MAF.. og egentlig være der jeg er idag.. *tror jeg*
Mx-5 1.6 91 mod. Hvit [x]
Skoda Octavia 1.8 20v (RS skinninteriør fra 04) 97 mod.
Citroen Berlingo 2009 90dieseldyrkrefte med snurbo (firmabil)
Skoda Octavia 1.8 20v (RS skinninteriør fra 04) 97 mod.
Citroen Berlingo 2009 90dieseldyrkrefte med snurbo (firmabil)
Re: Greddy og MSPNP
Jeg vet at minst et medlem her kjører med MSPNP uten ekstra pust, og jeg har kjørt den bilen. Funka fett med meg bak rattet i hvert fall
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- mariusba
- 500 RPM
- Posts: 92
- Joined: 17 Dec 2008, 11:52
- Medlemsnummer: 854
- Location: Askim, Norvègé
- Status: Offline
Re: Greddy og MSPNP
Fjernet du AFPR fra gReddy også?Elanzer wrote:er vel egentleg litt forbi der men kjører nå med mspnp og greddy turbo og manifoil hehe
i tilleg har eg fjernet luftmengde måler montert stor IC, større dyser og litt sånt
funker det
Og var det du som "mappet" bilen når du drev på med dette? (AFPR, MAF, dyser osv)
Eller kjører du uten AFPR og MAF, med en "stock" .msq..?
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal
Re: Greddy og MSPNP
har man programmerbar styring, er det ingen grunn til å ha afpr greiene. skaper mer problemer enn det løser.. standard 1:1 bensintrykkregulator er beste løsningen når man har bytta ecu. det andre greiene er jallamekk nødløsning for de som ikke har justerbar ecu.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''
- mariusba
- 500 RPM
- Posts: 92
- Joined: 17 Dec 2008, 11:52
- Medlemsnummer: 854
- Location: Askim, Norvègé
- Status: Offline
Re: Greddy og MSPNP
Det var det jeg regnet med.. men blir det da at man fortsetter å ha AFPR der, til man har "mappet" den ut av systemet..? Eller tar man den ut når pnp'n dyttes inn, med "stock" .msq..?
Er det muligens da det er kjekt med litt skills, en Lc-1 og en rullende landevei et par mil unna
Er det muligens da det er kjekt med litt skills, en Lc-1 og en rullende landevei et par mil unna
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal
Re: Greddy og MSPNP
les det jeg skriver.. kjør 1:1 regulatorn når du har programmerbar ecu..
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''