hvit mx5 i røakrysset
Moderator: Styremedlemmer
hvit mx5 i røakrysset
var det noen herifra?? jeg hilste på deg i røakrysset, og du svingte inn ostadalsvn.
DET VAR NOK MEG DET JA!
Hygggelig at vi med mx5/miata hilser, føler meg som et medlem av en familie.! Jeg kjørte også inn ostadalsveien etter deg, men svingte så inn til en kamerat som bor der.....
Jeg selv bor på kjelsås,litt nord i Oslo
HILSEN DANIEL
Hygggelig at vi med mx5/miata hilser, føler meg som et medlem av en familie.! Jeg kjørte også inn ostadalsveien etter deg, men svingte så inn til en kamerat som bor der.....
Jeg selv bor på kjelsås,litt nord i Oslo
HILSEN DANIEL
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
jaha
HEI IGJEN!
Kjenner du da en Trond Haftorn, han er Peugeot fan og kameraten min.
Han har nevnt noe med en rød mx5 oppe hos seg.
Du får se å komme deg på klubbtreffene til klubben i Oslo, så kan vi slå an en prat.
Kjenner du da en Trond Haftorn, han er Peugeot fan og kameraten min.
Han har nevnt noe med en rød mx5 oppe hos seg.
Du får se å komme deg på klubbtreffene til klubben i Oslo, så kan vi slå an en prat.
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391