Sunnmørsk NA

Her kan du lage prosjekttråd som også kan nås av personer som ikke er forummedlemmer. Ønsker du din tråd flyttet hit, gi beskjed til moderator!

Moderator: Styremedlemmer

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 236
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg innav Sunnmøring » 27 apr 2017, 23:59

Silverboy skrev:He?


I retrospekt ser eg at min forrige post var litt veeel diffus, så la meg forklare; Du tek ca 4-5 mål med dyrkamark, så brakkar du den slik at graset døyr. Då har du ein perfekt arena for grisekøyring.

Neste steg er å legge alt av hemningar, redslar, og alt det du har av mekanisk sympati, i ei lita eske, som du grev ned i ei myr.

Så tek du det du er mest glad i, din mx5, som er senka, å køyrer den full av drit i noko som etterkvart vil ligne ei provosorisk trail bane.
Det er moro, og det kan anbefalast. Ja, alle skvettlappane mine er knekt, og ja, der vart køyrd over ein stein som masserte understellet, litt. Men det var berre action og moro :twisted:


AlanasRogaland skrev:Noe nytt?


Bilde

Bilen er EU godkjent!
Eg spurte om steinspruten i synsfeltet var eit problem - "ikke noke problem"
Eg spurte om det uorginale nardi rattet var eit problem - "ikke noke problem"
Eg spurte om det var greit med v-maxx coilovers, sjølv om det er raceland som er i vognkortet - "ikke noke problem"
Eg spurte om det var innafor med montert halvbur - "ikke noke problem"
Spurte så om det var greit med 20mm spacer på alle hjul - "det går heilt fin mann"

EG ER NØGD! Men... eg bør nok fjerne halvburet, livsfarlige greier, bokstavlig talt "dødsfint" om eg skulle bli påkøyrd bakfrå.

Frontruta er bytta, det kosta ca 5000kr - men det er så evig verdt det når sola skin! Ein av dei beste "oppgraderingane" eg har gjort, og den einaste gongen eg angra på at eg ikkje har delkasko forsikring.

Bilde

Kor mange gangar har eg "fiksa" denne potta??????
Dette måtte ordanast kjapt! Men biltema var stengt. I kjent stil fiksar eg med det eg har for hand, for eg SKAL ut å prøve korleis bilen er med sommardekk saman med det nye senkesettet (tidligare kjørt kun med vinterdekk).

Popnaglane på potta hadde løsna, plata var halvveis av, og isolasjonen sånn halvveis vekk.
Ny isolasjon inn > Feste plata med brannfug* og pakningskruar > ferdig

*brannfuga ekspanderar ved 140 grader, og har i følge datablad "ingen" flammepunkt. Det er eigentlig eit produkt vi brukar i branntekniske og lydtekniske skillekonstruksjonar i bygg - men det funkar sikkert fint til eksos også.

Bilde

Eg mangla då sjølvsagt pakning til flensen også - eg stolar rett og slett ikkje på brannfugemassa her, trur det blir for varmt. Så då blir løysinga slik, og den er heilt banal: eksospasta armert med stålull. :lol: :lol: :lol:

Bilde

Har køyrd slik no i ei knapp veke og det er framleis tett!
Ny pakning er bestilt, men den blir ikkje montert før det blir frieksos :mrgreen:

Katalysatoren har fått seg ei lita høvling også - eg misteneker att det har vore slik lenge, og at det er dette som har gitt den kule dumpventilaktige lyden ved girskifte.

Reprasjon består av: bøy opp med skrujern > trykk inn eksospasta > bank flatt med ein hammar > dritbra

Det ser faktisk ut til å fungere.

Kansje ei god unskuldning for å kjøpe ein racing katalysator. Cat-delete er ikkje eit alternativ, det har eg prøvd, og det er usaklig bråkete.

Bilde


Plan, eller ønskeliste, for 2017, muligens 2018,19
- bedre bremser - eg savnar kvassheita som EBC red stuff hadde ved høg temp.
- ny 2" eksos, mindre støy ved cruising i 80km/t (eg har blitt gammal og lei)
- På magisk vis flytte øvre og nedre bærearm framme 15-20mm lenger ut, slik at eg kan droppe 20mm spacer (for no MÅ eg køyre med begge henda på rattet i tilfelle eine hjulet treff hol, hump, katt eller måse)
- frese av 0.5mm av toppen samt litt anna motor fjas
- montere DIYPNP, for så å fjerne luftmengdemålar, har hørt rykter om massive HP GAINS BRUW

Så ja, ønskelista er ganske lik som den i fjor, og året før.
Har hus som skal drenerast på nytt, kjøkken som skal ombyggast, og eit bad som skal ha totalrenovering.
Håper eg får tid til å kjøre bil litt innimellom :roll:
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
Stalfa
7200 RPM
7200 RPM
Innlegg: 2537
Registrert: 19 sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 968
Sted: Ski
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg innav Stalfa » 28 apr 2017, 09:14

Sunnmøring skrev:EG ER NØGD! Men... eg bør nok fjerne halvburet, livsfarlige greier, bokstavlig talt "dødsfint" om eg skulle bli påkøyrd bakfrå.


Skaff deg en skikkelig bøyle det er verd risikion ved påkjørsel bakfra.
-Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 236
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg innav Sunnmøring » 04 mai 2017, 17:08

Stalfa skrev:
Sunnmøring skrev:EG ER NØGD! Men... eg bør nok fjerne halvburet, livsfarlige greier, bokstavlig talt "dødsfint" om eg skulle bli påkøyrd bakfrå.


Skaff deg en skikkelig bøyle det er verd risikion ved påkjørsel bakfra.


Det er vel ein skikkelig bøyle eg har? Kva karaktiriserar ein sjiklig bøyle?
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 236
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

KORTGIRSPAK adventures

Legg innav Sunnmøring » 29 sep 2017, 00:16

Nye eventyr kvar dag, spesielt dei dagane eg kjøper noko som kan virke liiitt billig på ebay. 400-500kr for en liten shortshift må vel være ein bra deal?
Bra deal for en type som mej i alle fall - men om du vil at alt skal passe perfekt så bør du sjå etter noko anna.

Bilde Bilde Bilde

1. Montert metall foring, girspak uten øvre del montert.
2. Plastforinga i girspaken var litt for stor og ga litt mykje friksjon mot nylonforingane - lett å fikse, med kniv.
3. Der fulgte ikkje med pakning til denne metall foringa, så litt gummiteip gjær susen (for kven har vel tid til å vente på sånt?). Den lille styrepinnen inne i foringa var sjølvsagt litt laus - lett repp med litt gjengeteip.

Bilde Bilde Bilde

1. Der fulgte med 1stk fjør i settet - den store til høgre i bildet. Eg har prøvd fleire kombinasjonar av forskjellige nylonforingar og fjører, og konklusjonen er at du IKKJE bør ha store nylonforingar med store fjører. Du bør minimum bruke ei fjør - dersom du ikkje brukar fjør vil du ende opp med slarkete spak, eller ein spak som står bom fast når du skrur alt saman. Stærkare fjør vil gi meir friksjon, og resultatet blir ein spak som er litt seig. Eg brukte dei orginale fjørene i kombinasjon med to stk store nylonforingar.
2. Denne gummidingsen har sjølvsagt gått i oppløysing. Kven har vel tid til å vente på at en ny skal kome i posten? Teip saves the day!
3. Om eg skulle levd evig ville eg laga alle mine indre organ av tek7. Eg vil også at denne skal leve evig, så eg hadde på tek7.

Shortshift kittet var levert med ei stor skive i staden for den svarte gummi dingsen (Genuine Mazda Lower Shift Boot) - så om eg hadde montert settet som tiltenkt så kunne der komt inn dritt og støv i mekanikken. Eg klarte å vri av "lower shift boot" frå den orginale girspaken å brukte den istadenfor. Då er systemet lukka, og sånn som det bør vær. Den store skiva var igrunn berre å kaste (neida, eg samlar på alt) :mrgreen:

Det må og seiast at skruane som følgte med i settet var nogså shady, dei var nok meint som sekskant boltar, men dei var nesten runde.

Ebay Shortshift - terningkast 6, basert på pris, sjølvsagt. Mvh. Sunnmøring.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 236
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg innav Sunnmøring » 14 mai 2018, 20:37

Ting har skjedd. Dette må vær DEN BESTE OPPGRADERINGA sia v-maxx coilovers. Extended top mounts!

Problemet på NA er at festet til demparen bygg så mykje ned ifrå karosseriet. V-maxx demparen er også litt lang, og det du endar opp med, utan å senke alt for mykje, er at du har ca 10mm (!!!) fri lengde mellom dempar og bumpstop.

Dette går hardt utover luksusen når du køyrer over fartshumpar og kumlokk i målretta tempo. Det er ein følelse av at bakenden på bilen sprett opp igjen i det demparane botnar. Det er spesielt merkbart på fartshumpane.

Eg har desverre gjort ei lita flause og valgt dei djupaste festa som gir ca 50mm ekstra klaring mot demparen - eg burde gått for 25mm.

Så no, når eg køyrer litt for målretta på ein skabbette veg, smell det.

Coilbind?
A-arma som tek i karosseriet?
Karosseriet som slår ned i vegen?

Dette veit eg ikkje enda - eg treng tips til å finne ut kva det er som smell.

Også, vil noken bytte 50mm topmounts mot 25mm? :) :)
BildeBilde

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 236
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg innav Sunnmøring » 19 mai 2018, 03:45

Bilde

For leeeenge sia, sikkert 2 år sia no, begynte clutchen å lage ein stygg hylelyd, utløserlageret var hovvedmistenkt, men etter ei stund forsvann lyden, på magisk vis. Det fekk gå sin gang, og lyden kom tilbake, igjen, og så kunne den forsvinne ei periode. No når problemet igjen kom tilbake vart det rett og slett flaut å køyre rundt med, så då var det på tide å ta grep.

Svigers stilte opp med garasje og seg sjølv. Eg hadde allereie det eg trengte av diverse delar, trudde eg - heilt til eg kom på at det kunne være greit å skifte simringen på veiva også. Kjekt at Helly har alt mulig liggande og kunne låne meg litt matriell :mrgreen:

Bilde Bilde

Steike så oss sleit med drivakslingen. Flensane var rusta bom fast. Vi brukte meisel mellom flensane for å få det til å løsne.
Bakhjula sto på ramper, så vi fekk helder ikkje rotert akslingen for å komme til bedre - hadde vi hatt meir IQ hadde vi brukt rampene på framhjula og støttebukkane bake, det hadde gjort liva våre mykje enklare mtp rotering av akslingen for å nå dei 4 fastrusta boltane mellom akslingen og diffen.

Eksos demontert. Girolje tappa. Drivaksling demontert. Girkasse demontert.
clutchplata såg heilt fin ut. Utløyserlageret var også heilt fint. Svinghjul også bra.

Bilde

Pilot Bearing? Det var totalhavarert og sto bom fast. Den notoriske lyden var tydligvis frå friksjon mellom akslingen i girkassa og kulelageret i svinghjulet. På bildet ser dykk skada som var skjedd på akslingen - og dette ga sjølvsagt slark mot det nye lageret som skulle monterast.
Kva ska du då gjere? skifte girkasse? skifte den aktuelle delen? Skaffe ny del på ein Laurdag? Fleire alternativ vart utforska for å eliminere den aktuelle klaringa mellom nytt lager og "input shaft".
- Locktite/lim/tek7 vil kansje fungere, men det blir helvete å demontere i ettertid igjen.
- teip. Nei, dårlig ide.
- tynn stålforing, produkt som kan bestillast på nett, perfekt! bortsett frå at vi trengte det den dagen...

Heldigvis har vi internett - og etter litt søking fann vi ut at vi kunne banke på akslingen med ein hammar for å få den til å utvide seg i diameter.
Det fungerte. Utrulig nok. Det var vel og merke veldig presis banking og ikkje noko gorillahamring.

Ny clutch inn, ny trykkplate inn, ny simring inn, ny motorolje, nytt oljefilter, ny pilot bearing, nytt utløysarlager.

So då var livet fint, trudde vi. Heilt til vi sku stramme dei to boltane som held ppf til diff. Den fremste klarte eg å stramme heldigvis, men den bakerste.... der spinn den hylsa i toppen rundt, og eg får då ikkje stramma til bolten.
Eg sku sjølvsagt på fest den kvelden, så vi jekka ned bilen, og no køyrer eg rundt med laus diff...

Er det nokon som har forslag til korleis dette kan løysast? Er det lov å sveise dei idiotiske mutterane fast i PPFen?

Neste på agendaen
1. fikse feste til diff
2. tette hull i katalysator (igjen, men denne gongen på ein mindre jalla måte, men framleis svært heimesnekra)
3. jekke opp girkasse/ppf til ei spesifikk høgde og stramme boltane på nytt. Det er tydligvis viktig i forhold til støy frå drivlinja.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
vidarlavoll
6500 RPM
6500 RPM
Innlegg: 621
Registrert: 20 jul 2010, 11:50
Medlemsnummer: 886
Sted: Nærsnes, Røyken
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg innav vidarlavoll » 19 mai 2018, 08:47

Sunnmøring skrev:So då var livet fint, trudde vi. Heilt til vi sku stramme dei to boltane som held ppf til diff. Den fremste klarte eg å stramme heldigvis, men den bakerste.... der spinn den hylsa i toppen rundt...Er det nokon som har forslag til korleis dette kan løysast? Er det lov å sveise dei idiotiske mutterane fast i PPFen?


Mens du venter på brukte muttre som du bestiller her https://www.mx5usedparts.co.uk/mazda-mx-5-mk1-ppf-nut.html bruker du sprengskive og vanlig mutter
#1 - banebil - lav og lydig NA
#2 - RH70673 - hønen

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 236
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg innav Sunnmøring » 05 jun 2018, 21:22

Takk for tipset vidar!
På tross av det køyrer eg framleis rundt med litt dårlig festa diff og eg har enda ikkje bestilt noko..

Tenkte vi sku teste trollstien i helga som va. Svinga til høgre i åndalsnes, køyrde forbi trollveggen. Når landskapet begynte å flate ut spør dama; he oss køyrt feil?

Mmmmmmm

Ja. Avkørselen vi sku ta hadde vi køyrd forbi for ein knapp time sidan... men d va ikkje feil d på en sånn dag.

Køyrde tilbake, og takk gud! INGEN BILAR framføre meg i trollstien!
Med det resultatet at bilen kokte på vei opp, because racecar. Ny temp sensor skal bestillast.

Legg merke til nytt sexy crom bagasjebrett med sexy gammal skinnkoffert :DBilde

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 236
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg innav Sunnmøring » 02 sep 2018, 13:13

I'm ALIVE bitches!

Kort oppdatering;
Motoren lek olje, tilsynelatande både framme og bake, som en gammal mann. Klarte å komme til i går for å bytte O-ringen, om det e lov å sei.
Forhåpentligvis klare den å knipe att, så eg slepp meir søl i carporten... Framsida orka eg ikkje tenke på no.

Radiatoren har vore mistenkt dau! So då fekk eg feilsøke litt. Først sjekka eg om releet fungerte, ved å kortslutte ledniga til sensoren. Det laga klikkelyden det skulle, så det var ok. Ok, kanskje vifta då? kobla ein billadar rett på, og det fungerte fint. Hmmm, var det sensoren da? for sikringa var ikkje gååen. rekna med eg kunne ha sjekka sensoren med eit multimeter, men det hadde eg ikkje. Så i rein desperasjon bytta eg 30a sikringa med ei anna 30a sikring, begge like fine, og då fungerte det! rart? bytta tilbake til den orginale 30a sikringa som sto der før, og då virka det likevel!? MAGI!? Sikkert eira kontakt på sikringa??

Bilde

Og så! SHORT SHIFT! ja, ok, monterte det for leeenge sia, har ikkje hatt rette delane for åå sette det sammen. Det hadde eg ikkje i går helder, men eg bestemte meg for at eg måtte berre tilpasse det.

Shortshiften er type billig frå ebay - den har m10 1.25 på topp, og passa ikkje til kula eg hadde, men borra opp en adapter og tilpassa. Bildet var tatt før eg var ferdig, så den tjukke adapteren som stikk ut under kula er no vekke - sjølve toppen av stanga så tynn kan eg uten problem holde ballen frå undersida (sa brura), praktisk? tja.. det føles ut som å gire med et gin tonic glass, noko eg kan like.
Den kvite kula, som forresten har raude tal på toppen, skal byttast ut med ei svart, med kvite (eller raude?) tal på toppen. Fordi eg har fått beskjed om at kvitt er harry. Eg hellar litt mot raude tal, sidan ting virkar litt meir alvorlig og seriøst når det står i rødt.

Sjølve skinntrekket, som er svart perforert skinn med raude saumar har eg kjøpt for å matche nardi rattet. Det er faktisk meint til Audi TT, men passa akkurat med litt makt.

Bilde

Bildet over viser min custom made upgraded high end shift boot. Den er laga av ein oppsprukken shift boot, masse silicon, og 10mm "closed cell foam" - Sia heile denne delen er det absolutt svakaste punktet mtp støy frå veg og eksos så er den verdt å dedikere litt tid til. Du kan sannsynlig bruke andre isolasjonsmatrial også. Teorien er enkel - Masse, som i vekt, stoppar lyd. Isolasjon, mjuke matrial, absorberar/dempar lyd.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,


Gå tilbake til «Min Bil / Prosjekt - Åpne tråder»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester