Sunnmørsk NA

Her kan du lage prosjekttråd som også kan nås av personer som ikke er forummedlemmer. Ønsker du din tråd flyttet hit, gi beskjed til moderator!

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
syveri
0 RPM
0 RPM
Posts: 18
Joined: 20 Aug 2015, 16:04
Location: Ålesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by syveri »

Har selv ellers takk, men sier ikke nei til litt hjelp om noen av dere har tid! :)
Rød NA 1990 mod
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Ove N wrote:
Lloyd wrote:Skrur av plast plata vist du har den.
Av med øvre og nedre bærearm indre fester.
Støtter opp motor fra oversiden.
Skrue av 5 bolter for styresnekka.
Skrue av muttre for motorfester.
Skrur av 8 bolter/muttre for travers og ta ned.
Tre opp ny og følg retningslinjer i revers. :-)

Sånn ca.
Lloyd hadde ett lite prosjekt men noe tilsvarende her tidligere i sommer:
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 48#p197348
Dette virkar som ein lur metode! Blir nok noke ala dette som blir framgansmåten :)
Kjekt med bilde som viser korleis Lloyd har festa motoren.
syveri wrote:Ja det er meg, men det er en rød NA til i Ålesund som har skiltet i frontruta, haha.
Kan du og stille tenningen på NA? Tenkte å få stilt opp til 14 grader. Har du lyst å hjelpe med en dag kanskje? :)
Dette har eg gjort før. Lenge sidan no, men eg har ei instruksjonsbok som beskriv prosessen. Sku i grunn sjekka mi timing også, så om du stiller med pistol så kan eg stille med instruksjonsbok :P
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Image

Hard Dog "Side Braced Polished Stainless" Deuce
mmmmm yes.

Veldig tøff og praktisk style bar med windblocker kjem snart for salg :P
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

heimelaga varmeskjold og fiks av spylervesketank

Post by Sunnmøring »

Image

Eg sku eigentlig demontere style baren for så å legge den ut for salg, men dette prosjektet var meir moro. Eg trudde eg aldri kom til å dekke til denne manifolden som hadde så fine spritfargar, men etterkvart har den blitt meir grå, og den gir såpass mykje varme til luftfilterboksa at eg bestemte meg for gjere noko med det.

Kjekt var det at eg er av typen som samlar på alt mulig skrot, og sjølvsagt hadde eg noko rustfri plater liggande. Desse vart så presist som mulig knekt over ein 48x148 skrudd fast i arbeidsbenken. Eg brukte ei fjøl til å knekke ned platene for å få beine og rette knekkar.

Diverre har ikkje raceland manifolden noko skrufester, så dei einaste festa som er brukt er dei to midterste muttrane på manifolden. Skjoldet er knekt slik at det har spenn ned over manifolden - litt eksosbandasje ligg imellom for å begrense varmeoverføring og eventuell skrangling.

Image

For å gi det heile ein finare finish, og samtidig begrense varmeoverføringa enda meir poppa eg fast eit lag til med rustfritt, separert med eksosbandasje - litt inspirert av det orginale varmeskjoldet som har ei indre og ytre hud separert med glasfiberisolasjon.

Image Image

Image Image

Over ser dykk min sprukne 4l spylervesketank. Eg har gått for dremel fugemasse fiksen. Eg fresa ut sprekkene og i endane laga eg hol tvers igjennom for å forhindre vidare oppsprekking. Fugemassa er av typen Bostik Maxi Bond X-treme, og har "god vedheft mot praktisk talt alle matrial" (dvs, ikkje slik som tek7 og andre vanlige som ikkje limer til PE, PP og PTFE).
Eg vart skuffa då eg såg at 2l med spylerveska hadde forsvunne over natta sjølv om eg gjorde dette. Etter litt meir leiting fann eg enda ei lita sprekke bak skrufestet, så dette får eg nok fiksa ved neste anledning. Fugemassa ser ut til å holde det den lovar. :)

Eg har også fått ordna meg litt meir servo power ved hjelp av Miatapowers sin lille guide her: viewtopic.php?f=4&t=19693
Eg fekk shimsa under fjøra med to skiver, på totalt 3mm. Eg vil tippe at dette ga ei økning på 15-25%
Motstanda ved ratting no er ganske likt med motstanda som ein kjenner med orginal diameter på ratt, akkurat slik som eg vi ha det.
Om anledninga byr seg vil eg kansje prøve å gå opp til 4.5mm, men det kan hende det blir litt mykje for min smak.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Rudolf
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 5969
Joined: 26 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 627
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Rudolf »

Dette var kreative greier.
Artig lesing :)

Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Rudolf wrote:Dette var kreative greier.
Artig lesing :)

Erik
Takk for det! Kjekt å vete at eg ikkje skriv kun for dokumentasjons skuld :D

Ny oppdatering!
1) Eg har sydd holet i førarsetet, så det ikkje skal bli større. Sy-skills fekk eg i kunst og handverks timane i 6. klasse. Endelig har eg fått bruk for desse skillsa. :P Resultatet ser faktisk veldig bra ut også. Kjem sikkert til å legge opp eit skrytebilde ved ei seinare anledning.

2) Fugemasse fiksen som eg tidligare hadde trua på virkar ikkje. Eg klarte å rive av alt i ein stor og fin bit. :cry:

3) Ebay og PayPal kombinasjonen er farlig. Eg har i det siste kjøpt diverse led pærer, styggbillige eksospakningar, flex ekosrør (som skal bli kat-erstattar) og diverse anna fjas.

Eg har kjøpt desse led ryggelysa - (2 X White P21W 1156 BA15S 12 SMD LED + Cree Projector Brake Tail Backup Light)
Eg har montert dei, og det var absolutt ei oppgradering. Mykje av dette trur eg er fordi baklyktene ikkje har reflektor for ryggelysa, og desse pærene har eigen reflektor.

Eg har også kjøp LED h4 pærer (2015 Style H4 9003 HB2 80W 7800LM Set Cree LED Hi/Low Headlight BulbS Light - 2 X White P21W 1156 BA15S 12 SMD LED + Cree Projector Brake Tail Backup Light) for snaue 500kr.
Eg klarte ikkje la vere. Eg har vurdert å montere ekstralys i haimunnen, type 20 000 lumen led bar. Men desse pærene virka som eit ok kompromiss.

Frå før av hadde eg Xenon Ultima kjøpt på mx5parts ( http://www.mx5parts.co.uk/headlamp-bulb ... -2937.html ).
Desse var marginalt bedre enn dei som sto i bilen frå før av - ikkje verdt pengane...

Xenon Ultima til venste - H4 Cree type ebay til høgre. For dei med kunnskap om korleis h4 virkar opp mot ein reflektor vil du sjå at her er det ugler i mosen. Meir om dette seinare.

Image

Komponentane passar fint i lykta - einaste som er dumt her er at gummihettene som skal forsegle lykta ikkje passar over pæra. Her er det provosorisk løyst med teip. Den lille boksa kontrollerar spenning (trur eg), og blir sopass varm at eg ikkje klarer å halde den i handa (!)

Image

Lystyrke kontra den vanlige ser ved første blikk til å vere lik. Dette er synsbedrag. I virkelige forhold lyser nerlysa opp nesten like godt som HID (xenon) lys på nyare bilar (eller.. samanlikna med 2005 mod skoda superb), og fjærnlysa er også veldig bra. Absolutt MYKJE bedre enn vanlige H4 halogen.

Image

Nærlysa lyste faktisk så godt opp at møtande bilistar blinka på meg. Så ja.. her var det noko gale.
Det viser seg at led pærene lyser sidelengs ut i reflektoren, ikkje opp og ned som den skal. Dvs, tilpassa utdaterte nord amerikanske reflektorar (kjelde, Wikipedia)
Så resultatet blir då svakt fjærnlys og sterkt fjærnlys. Alternativt kan oss beskrive desse pærene som ubrukelige.

Eg har sett om det er mulig å rotere og kople om pærene - diodane på eine sida kan eg ordne lett, berre litt kryssing av ledningar som skal til, men på andre sida vil eg bli tvungen til å kople dei to led diodane i parallell i staden for i serie, og eg vi då mest sannsynlig få overbelastning :( Ingen lett måte å få dette til å fungere på...
Forhåpentlegvis får eg pengane tilbake frå seljaren på ebay om han er grei, om ikkje har eg kasta vekk 500kr, og eg vil gi han ein dårlig anmeldelse :P

Eg har no montert tilbake dei gamle H4 pærene, og dei er veeeeeeldig mykje svakare samanlikna med Led pærene, men eg kan diverre ikkje farte rundt å brenne av hornhinnene til alle andre trafikantar.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Trouble
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 529
Joined: 04 Nov 2014, 23:39
Medlemsnummer: 1288
Location: Oppegård
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Trouble »

Er veldig interessert i å få gode pærer i lyktene mine nå til vinteren jeg og. Det beste er vel til slutt og sist å gå for Phillips eller Osram?
User avatar
obi-one
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1139
Joined: 12 Sep 2009, 22:00
Medlemsnummer: 829
Location: Nesodden
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by obi-one »

Veldig interessant at du dokumenterer, så andre slipper å få sidelengs nærlys 8) .

Bra og inspirerende å se kreative løsninger!
User avatar
torbra
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 205
Joined: 03 Feb 2014, 17:23
Medlemsnummer: 1122
Location: Valdres
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by torbra »

Trouble ; prøv Philips extreme vision, best i test og under 300 kr på ebay. Har de selv, og med nye reflektorer ble det skikkelig bra!
Sunnmøringen; du får forske videre og oppdatere lure ting! Jeg klemte dørklossene som du foreslo, og det ble bedre dørlyd av det ja. Lurt!
-91 BRG-SE, Schneller Heinz
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

torbra wrote:Trouble ; prøv Philips extreme vision, best i test og under 300 kr på ebay. Har de selv, og med nye reflektorer ble det skikkelig bra!
Sunnmøringen; du får forske videre og oppdatere lure ting! Jeg klemte dørklossene som du foreslo, og det ble bedre dørlyd av det ja. Lurt!
Kva reflektorar har du, og kor kjøpte du dei? :o
Eg skifta dei som sto på bilen frå før av, som eg trur var kyob eller noko liknande. Litt usikker på om eg huskar namnet rett.
Dei eg satte inn var bosch frå min 92 miata, og eg meiner å huske det var ei lita oppgradering.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
torbra
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 205
Joined: 03 Feb 2014, 17:23
Medlemsnummer: 1122
Location: Valdres
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by torbra »

Kjøpte de hos ilmotorsport, det er Hella.

Sent fra min HUAWEI P7-L10 via Tapatalk
-91 BRG-SE, Schneller Heinz
User avatar
Trouble
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 529
Joined: 04 Nov 2014, 23:39
Medlemsnummer: 1288
Location: Oppegård
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Trouble »

(takk)
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Dagens tips: tørk støv og ditt ut av denne pakninga om du har treige vindauge ;)
Image
Last edited by Sunnmøring on 26 Oct 2015, 21:13, edited 1 time in total.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Rudolf
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 5969
Joined: 26 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 627
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Rudolf »

Sunnmøring wrote:Dagens tips: tørk støv og ditt ut av denne pakninga om du har treige vindauge ;)
Det er mye bedre tidsfordriv en spising av svele når du tar ferga.
:wink:

Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
User avatar
Steinar
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1160
Joined: 23 Oct 2003, 02:00
Medlemsnummer: 560
Location: Trondheim
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Steinar »

Allt til sin tid. Svele er et must på fergene på vest/nordvestlandet,

Steinar
(Bastant trønder.)
2008 PRHT (Svarte F.)
X-Sambagull -99 1.8
Post Reply