Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Så en Rød NA parkert i P-huset på Strømmen storsenter idag. Mener å ha sett bilen på siden her tidligere men husker ikke hvor
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
kan være min... hadde den fs skilter??? senka og 16'' hjul,... hjulene ligner litt på tsw venom felgene... foresten hei marius ... kameraten til lars her... meg m den lille røde
Morro at folk legger merke til den... har fått sotet rutene og montert F-1 speiler etter dette, da det ene speilet mitt knuste ettersom jeg fikk et rådyr i siden...ble ganske pent... er du mye i området ?? er en del i lillestrøm og omegn..
Anonymous wrote:kan være min... hadde den fs skilter??? senka og 16'' hjul,... hjulene ligner litt på tsw venom felgene... foresten hei marius ... kameraten til lars her... meg m den lille røde
Hei Hei.. Hvordan går det??.. Er du registrert på siden ell??
Går supert her ... legg meg til på msn om du bruker det da... Partyka_86@hotmail.com..
er ikke medlem på siden... hvor mye koster det?? er blakk for tiden... bruker alt av penga på bilen...
Anonymous wrote:Går supert her ... legg meg til på msn om du bruker det da... Partyka_86@hotmail.com..
er ikke medlem på siden... hvor mye koster det?? er blakk for tiden... bruker alt av penga på bilen...