Vitner til påkjørsel ??

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Lillegullet
0 RPM
0 RPM
Status: Offline

Vitner til påkjørsel ??

Post by Lillegullet »

Påvei til jobb i morges (ca kl. 08.15) ble jeg dessverre påkjørt bakfra (ikke 1 men 2 ganger) av en større lastebil/trailer. Episoden fant sted på Drammensveien ved Sjølyst, retning vestover. Det var god flyt i trafikken, og farten var vel rundt 60 - 70 km/t. Dessverre så valgte sjåfør av bilen som kjørte på meg bare å kjøre videre !! Sliter nå med å finne vitner til episoden derfor denne henvendelse her.
Lillegullet (gullfarvet 98 modell) har fått endel skader bak, men det kunne vært mye verre.
Takknemlig for tilbakemeldinger dersom noen observerte noe, selv var jeg så oppskjørtet at jeg er usikker på om jeg fikk registrert korrekt registreringsnummer på bilen som kjørte på meg (svensk registrert), og det gir følgelig ekstra utfordringer forsikringsmessig.

MVH Terje
OleV
500 RPM
500 RPM

Post by OleV »

håper du får tak i svinet! det er så dårlig oppførsel det..!
mxLars
2000 RPM
2000 RPM

Post by mxLars »

Sykt! Kondolerer med bilen, men godt det gikk bra med deg oppi denne opplevelsen da!

Ville anmeldt saken og ring 1000-tipset el.l. for å få et oppslag - så er det kanskje større sannsynlighet noen som observerte det kan komme i kontakt med deg..

Håper svinet blir funnet, lykke til!
Max_speed
1000 RPM
1000 RPM

Post by Max_speed »

Anmeld ihvertfall saken ASAP. Kan jo være at politiet kan finne eier selv med deler av reg nr. Regner med at du så hvilke merke det var på kjøretøyet.
200sx S14
X - Calibra Turbo
www.200sx-ogn.org
Image
Post Reply