varmeregister/varmeapparat, hvor får jeg tak i rimeligst..

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
HF-mx5T
Status: Offline

varmeregister/varmeapparat, hvor får jeg tak i rimeligst..

Post by HF-mx5T »

varmeregisteret på mx5en min er sprekt tydeligvis, og det er kjølevæske i gulvet på førersida..

jeg har allerede rivd ut hele dashen og alt som trengs for å få fiksa det, men må bare vite hvor de har billigst register...

kjekt å ha god tid til å fikse opp alt på en ordentlig måte :D
HF-mx5T
Status: Offline

Post by HF-mx5T »

oppdatering på denne. valgte tilslutt å la radiatorservice fikse det jeg hadde. sku ta to dager, og koste ca 1000kr.

tok 5 dager, de mente de sku ha 1700kr. yeah right. de fikk 1000kr av meg+moms.

skulle montere delen. de har klart å lage hele varmeapparatet mitt feil, selv om jeg leverte inn orginalen som de sku reppe på.
de har satt inn for langt og for høytregister. så nå subber det i kantene innvendig i varmeapparatet hele veien inn(selv om jeg "spikket" på innsiden av varmeapparatet. Fikk det inn, men kan ikke bruke det, siden det er for langt, og røra som før satt pent på plassene sine i no holdere osv, gikk ikke ann å få til å matche med de spora de sku ligge i, prøvde forsiktig å bøye til det ene røret, da sprakk loddinga ved endetanken...


hele dritten skal leveres til de gutta (radiatorservice Oslo) mandag, og de får en dag på seg å fikse det, hvis ikke får de skaffe meg et nytt varmeapparat, radweld er sikkert flinkere enn de gutta der nede..



Image (bildet er tatt når jeg tok det UT av bilen)
Post Reply