Sommerturen 2006

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
kodvaag
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1015
Joined: 17 Sep 2003, 02:00
Location: Kristiansand
Contact:
Status: Offline

Sommerturen 2006

Post by kodvaag »

Når går sommerturen 2006?

Jeg har fått mail fra en danske, som innen utgangen av året må oppgi ferieønske til sin arbeidsgiver. De vil gjerne være med på sommerturen i Norge, men jeg kan ikke svare på hvornår den skal være?

Er det planlagt, eller henger datoen i luften fremdelse?

Hilsen Bjørn.


Her er mailen fra dansken:
Hej Bjørn

Håber det går godt trods vinteren er på vej.
Da du er den mest stabile nordmand jeg kender, vil jeg plage dig endnu en gang.
Jeg har tidligere sendt 4-5 mails til Geir Landås, og aldrig fået svar. Så prøvede jeg Geir Bossum fra Miataclub Norway, og heller ikke der kom noget svar. Måske de ikke kan svare på mit spørgsmål og derfor ikke svarer.

Mit spørgsmål er: Hvornår er sommerturen for miata-klubben? Du ved, den tur rundt i Norge. Jeg forstod i sommer på Geir, at den plejer at være omkring Skt. Hans (midsommer). Det er måske kun Rogalandafd. der arrangerer den, og derfor er forbeholdt dem?
Vores "problem" er, at vi inden 1.dec skal reservere ferie for 2006. Og vi skal selvfølgelig til Norge igen. Vi ville gerne planlægge vores ferie, så vi evt kunne mødes / køre sammen med de andre MX´re (hedder det ikke Miata i Norge?) om muligt. Det var jo meget hyggeligt sidste gang, men vi var jo lidt bundet af vores forudbestillinger.
Hvis alt glipper, kan Anne og jeg jo vise "Sørlandsafdeligen" lidt af Norge når vi kommer!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg regner med du har bil til denne tid!!!!!!!!!!!!!!!

Endvidere ville jeg også gerne vide (en af Geir´s mails) om "nordmændene" kommer til Danmark i 2006. Mine jyske MX-venner vil meget gerne vide hvornår, så vi evt. kan hjælpe at arrangere noget, der passer ind i vores program for 2006.

http://www.mx5club.dk/Default.aspx?TabId=32&EventId=35

mvh Niels DK
2003 Multivan TDI Syncro Westfalia
2009 Transporter 174hk TDI 4-motion
1986 Master 820

X:
1990 Miata B pack + LSD
1991 Miata B pack + LSD
1998 MX-5 gull
1998 MX-5 sort
1992 MX-5 Rød
1991 MX-5 Brg HT
1991 Miata SE BRG
1990 Miata B pack + LSD
User avatar
55000
0 RPM
0 RPM
Posts: 26
Joined: 10 Jun 2005, 02:00
Medlemsnummer: 644
Location: Vesthimmerland, Danmark
Status: Offline

Post by 55000 »

:!: Har netop fået viden om sommerturen 8) 2006. Så mine problemer er løst. Tak for hjælpen. :!:
Post Reply