Jeg vil ha mx5 NÅ
Moderator: Styremedlemmer
Jeg vil ha mx5 NÅ
eg har drevet og lett litt etter mx5, meeeen jeg er jo så kresen, så jeg har ikke funnet noe enda...
jeg vil ikke ha rød eller hvit... helst en 93mod som har gått under 100000km si i fra hvis dere ser noe til rundt 100 000kr da.. hehe
jeg vil ikke ha rød eller hvit... helst en 93mod som har gått under 100000km si i fra hvis dere ser noe til rundt 100 000kr da.. hehe
-
- Status: Offline
Hei! Noen forslag her da!!
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=375801
http://www.finn.no/finn/car/object?id=4 ... =3&rub=202
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=375801
http://www.finn.no/finn/car/object?id=4 ... =3&rub=202
dette er også en jeg har kikket litt på, men hvis jeg skal få bilen godkjent med turbo, så er det vel litt lettere og kjøpe en 91-93mod..
http://www.zett.no/47/auto/buy_car?aId=45829
http://www.zett.no/47/auto/buy_car?aId=45829
- mojo-91
- 7200 RPM
- Posts: 1740
- Joined: 25 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 267
- Location: Oslo
- Status: Offline
http://www.geocities.com/MotorCity/5361/
På denne linken finner du oversikten over forskjellene mellom de ulike årsmodellene.
På denne linken finner du oversikten over forskjellene mellom de ulike årsmodellene.
husk at hvis du skal godkjenne med turbo går det på førstegansregget i Norge. Min er en 91 modell som er førstegangsregget i norge i 2000.. Dvs jeg må betale avgifter når jeg evt skal godkjenne min..edw wrote:dette er også en jeg har kikket litt på, men hvis jeg skal få bilen godkjent med turbo, så er det vel litt lettere og kjøpe en 91-93mod..
http://www.zett.no/47/auto/buy_car?aId=45829
Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Veivbolt problemet. Sjekk VIN nr
edw wrote:den grønne er jo også en 91-mod, hva er egentlig forskjellen på en tidlig og en sen 1991mod??
Den blå har jeg tenkt litt på allerede...
takk for tipsene....
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
det var ikke akkurat dette jeg tenkte på, men at de papirer som eventuellt hadde hvert og oppdrive gjelder vel bare fram til 93modeller... for da sluttet man jo og produsere de mx5'ene med turbo. bbr-turbo var det det de het??Pacmania wrote:husk at hvis du skal godkjenne med turbo går det på førstegansregget i Norge. Min er en 91 modell som er førstegangsregget i norge i 2000.. Dvs jeg må betale avgifter når jeg evt skal godkjenne min..edw wrote:dette er også en jeg har kikket litt på, men hvis jeg skal få bilen godkjent med turbo, så er det vel litt lettere og kjøpe en 91-93mod..
http://www.zett.no/47/auto/buy_car?aId=45829
ok skjønner, men er det noen her som tror det blir noe større problem og få en 95 mod 1,8 godkjent med turbo istedet for en f.eks 92 mod??
tenker litt på en mx5 på www.zett.no
den har gått 70000......
tenker litt på en mx5 på www.zett.no
den har gått 70000......