Medlemsmøte på Sjøflyhavna 14 sept.
Moderator: Styremedlemmer
-
- 7200 RPM
- Posts: 1280
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 201
- Location: Jessheim
- Status: Offline
Typisk nok passa det ikke for meg i dag heller.. Får satse på bedre oppmøte fra min side neste år.
Siden HF nevner Onkel og morrokjøring.. Blei stoppa da jeg tok av mot Frogner/Kløfta natt til Lørdag. De så vognkort og førerkort og lyste rundt på bilen. Da de så jeg hadde damebesøk var det visst på tide å ønske god tur videre. Ikke no` skummelt... Bare hyggelig.
Kan nevne at jeg kjørte som en prest, som vanlig, enda jeg ikke var klar over at de lå bak meg.
Siden de hadde fulgt etter meg fra "Korset" tenkte jeg de kanskje hadde fått tips om en viss blå MX-5
Siden HF nevner Onkel og morrokjøring.. Blei stoppa da jeg tok av mot Frogner/Kløfta natt til Lørdag. De så vognkort og førerkort og lyste rundt på bilen. Da de så jeg hadde damebesøk var det visst på tide å ønske god tur videre. Ikke no` skummelt... Bare hyggelig.
Kan nevne at jeg kjørte som en prest, som vanlig, enda jeg ikke var klar over at de lå bak meg.
Siden de hadde fulgt etter meg fra "Korset" tenkte jeg de kanskje hadde fått tips om en viss blå MX-5
- 18 Audi A5 2.0 TFSI quattro
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
Hyggelig kveld. Morsomt at jeg fikk teste noen biler der.
Ass dyno'n min sier at Harald bør ha et stykke over 300 hester under panseret nå. Brutal.
Hauk sin utrolig strøkne NA gikk omtrent likt som min. Muligens litt dauere de siste 1000 rpm men det var kun synsing. So much for kat-erstatter og K&N innsatsfilter.
Jeg fikk også en tur med Morten sin 1.6 NB. Fin og tight bil med den korteste shortshifteren ever. 1.6 er dog for lite i en MX-5. Case closed.
Ass dyno'n min sier at Harald bør ha et stykke over 300 hester under panseret nå. Brutal.
Hauk sin utrolig strøkne NA gikk omtrent likt som min. Muligens litt dauere de siste 1000 rpm men det var kun synsing. So much for kat-erstatter og K&N innsatsfilter.
Jeg fikk også en tur med Morten sin 1.6 NB. Fin og tight bil med den korteste shortshifteren ever. 1.6 er dog for lite i en MX-5. Case closed.
- Hauk
- 7200 RPM
- Posts: 3031
- Joined: 16 Apr 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 569
- Location: Nesodden
- Status: Offline
18 biler møtte opp! Meste jeg har vært med om.
Fikk også prøvd etpar biler - hvor den ene faktisk skremte meg litt. Fy f....
Det gikk faktisk overraskende "greit" å kjøre dyret til HF - men det ble full konsing på å ikke kvele bilen med den clutchen - og dermed drite seg ut i all offentlighet. Den bilen er virkelig hardcore - på alle måter, men jeg likte den veldig godt. Men jeg hadde faktisk sagt meg fornøyd med effekt-uttaket slik det er i dag!
Arildh sin likte jeg veldig godt (med poly-foringer, KYB ABX (full soft), FM-fjærer, letta svinghjul, ACT-clutch (?) etc) - men den ble jo nesten snill i forhold.
Og det første jeg gjorde når jeg kom tilbake til min egen var å kvele den! Første gang jeg har gjort det. Jeg trodde seriøst det var noe feil med clutchen - trengte jo bare 2 grams trykk for å betjene den.
Lurer også på hvordan det blir med den der Aftenposten-saken. Frykter det verste. Når skulle det der komme på trykk?
Har etpar bilder jeg slenger opp når jeg kommer hjem fra jobb i dag.
Fikk også prøvd etpar biler - hvor den ene faktisk skremte meg litt. Fy f....
Det gikk faktisk overraskende "greit" å kjøre dyret til HF - men det ble full konsing på å ikke kvele bilen med den clutchen - og dermed drite seg ut i all offentlighet. Den bilen er virkelig hardcore - på alle måter, men jeg likte den veldig godt. Men jeg hadde faktisk sagt meg fornøyd med effekt-uttaket slik det er i dag!
Arildh sin likte jeg veldig godt (med poly-foringer, KYB ABX (full soft), FM-fjærer, letta svinghjul, ACT-clutch (?) etc) - men den ble jo nesten snill i forhold.
Og det første jeg gjorde når jeg kom tilbake til min egen var å kvele den! Første gang jeg har gjort det. Jeg trodde seriøst det var noe feil med clutchen - trengte jo bare 2 grams trykk for å betjene den.
Lurer også på hvordan det blir med den der Aftenposten-saken. Frykter det verste. Når skulle det der komme på trykk?
Har etpar bilder jeg slenger opp når jeg kommer hjem fra jobb i dag.
-
- Status: Offline