Bilens Dag

Forum for Østlands saker

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
PetterHG
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 160
Joined: 14 Aug 2005, 02:00
Medlemsnummer: 513
Location: Oslo
Status: Offline

Bilens Dag

Post by PetterHG »

KNA vil sammen med Bertel O. Steen arrangere Bilens Dag i Oslo 19 mai. Det skal være Veteran bil løp og utstilling av nyere og eldre biler, i følge Bil som kom i postkassen min i dag. Da Bertel O. Steen i hovedsak selger et tysk bilmerke som heter noe slikt som Mercedes bør nok noen andre stå for å vise frem Mazda?

8-D
Fredster
500 RPM
500 RPM
Posts: 97
Joined: 11 Nov 2006, 01:00
Location: Oslo, Røa
Status: Offline

Re: Bilens Dag

Post by Fredster »

PetterHG wrote:KNA vil sammen med Bertel O. Steen arrangere Bilens Dag i Oslo 19 mai. Det skal være Veteran bil løp og utstilling av nyere og eldre biler, i følge Bil som kom i postkassen min i dag. Da Bertel O. Steen i hovedsak selger et tysk bilmerke som heter noe slikt som Mercedes bør nok noen andre stå for å vise frem Mazda?

8-D
Veeel..... BOS har jo et merke med en løve i logoen også da (i tillegg til smart®, Daihatsu, Kia, Jeep, Chrysler og Dodge) :wink:
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).
Anette
500 RPM
500 RPM
Posts: 68
Joined: 04 Jul 2005, 02:00
Location: Oslo Lambertseter
Status: Offline

Re: Bilens Dag

Post by Anette »

Fredster wrote:
PetterHG wrote:KNA vil sammen med Bertel O. Steen arrangere Bilens Dag i Oslo 19 mai. Det skal være Veteran bil løp og utstilling av nyere og eldre biler, i følge Bil som kom i postkassen min i dag. Da Bertel O. Steen i hovedsak selger et tysk bilmerke som heter noe slikt som Mercedes bør nok noen andre stå for å vise frem Mazda?

8-D
Veeel..... BOS har jo et merke med en løve i logoen også da (i tillegg til smart®, Daihatsu, Kia, Jeep, Chrysler og Dodge) :wink:
Riktig det ikke bare Merce. Jeg blir og møte opp, men bilen vil stå hjemme mulig fordi jeg er jobber i Bos.
SOLGT BILEN MIN KJØRER BMW Z3 2,8.....
Fredster
500 RPM
500 RPM
Posts: 97
Joined: 11 Nov 2006, 01:00
Location: Oslo, Røa
Status: Offline

Post by Fredster »

Vet dere hvor det skal være ? Slike arrangementer pleier jo ofte å bli avholdt på Ekebergsletta, Bogstad Camping, eller noe i den stilen....

Anette: Skjønte ikke hvorfor du skulle la bilen stå..... Er det fordi du ikke føler at det er riktig for en BOS-ansatt å dukke opp i en Mazda ? I så fall mener jeg at du bare skal gi blaffen i hva de andre på jobben din måtte syntes om det..... :wink:
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).
Fredster
500 RPM
500 RPM
Posts: 97
Joined: 11 Nov 2006, 01:00
Location: Oslo, Røa
Status: Offline

Post by Fredster »

Noen som har noe oppdatert info. rundt dette ?
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).
Post Reply