Hva menes med treff for de som styler og tuner Mx-5?
-n
Avstemning: Arrangement for styling og tuning interresserte
Moderator: Styremedlemmer
Er nok det at mange ikke er interessert i de vanlige turene.Fred93LE wrote:Turene vi har.. både vanlige turer og autoslalom (vet ikke om de er arr. av klubben) er jo like mye for de som liker å style bilene sine... også torsdagstreffene...
så skjønner ikke helt poenget
Og kanskje ikke har mulighet (lang reisevei etc), for torsdagsmøtene.
For min del er det rimelig dyrt å stille på torsdagsmøtene..
Bare bompenger er 80,- el.så, og i tillegg kommer bensin etc.
Blir fort mye penger ut av det.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- anton.g
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 664
- Status: Offline
Kunne tatt samme avstemmingen til allerede eksisterende medlemmer, og fokusere på de som er medlemmer.
Er vel i bunn og grunn vi som bestemmer mesteparten av innholdet her.
De som er interressert i MX5/Miata finner oss..........
anser
Er vel i bunn og grunn vi som bestemmer mesteparten av innholdet her.
De som er interressert i MX5/Miata finner oss..........
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- Miatapowers
- 7200 RPM
Jeg tror det er et bra tiltak, men om det bare ender opp med en ny seksjon på forumet så er man like langt. Styling og tuning er forsåvidt ganske forskjellige ting.
For å være ærlig tror jeg denne klubben er og blir en klubb hvor:
70% tar på seg skinnhetta og ekslusivt mx5-miata.no merchandize for å kjøre i kø i lag med likesinnede på turer og knapt vet om at forumet eksisterer.
25% Bruker tiden på å shoppe chrome innstegslister og tonneau trekk fra utlandet samt fortelle om det på forumet.
4 % Trimmer og styler bilen og kjører autoslalom, er aktiv på forumet og bruker mye penger på bilen.
1 % Trimmer og tuner bilen omfattende for banekjøring og autoslalom, bor i garsjen , bruker forumet mye, søker andre fora etter likesinnede og ler av resten
Noen gjør alt, andre kun det ene.
For å være ærlig tror jeg denne klubben er og blir en klubb hvor:
70% tar på seg skinnhetta og ekslusivt mx5-miata.no merchandize for å kjøre i kø i lag med likesinnede på turer og knapt vet om at forumet eksisterer.
25% Bruker tiden på å shoppe chrome innstegslister og tonneau trekk fra utlandet samt fortelle om det på forumet.
4 % Trimmer og styler bilen og kjører autoslalom, er aktiv på forumet og bruker mye penger på bilen.
1 % Trimmer og tuner bilen omfattende for banekjøring og autoslalom, bor i garsjen , bruker forumet mye, søker andre fora etter likesinnede og ler av resten

Noen gjør alt, andre kun det ene.
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
For min del synes jeg at det er unødvendig å se så smalt på det. Ok så er det en MX-5 klubb, men det er et stort land. De som kjører på bane har funnet ut for lengst at det er ok om det er med andre biler for det er begrensa hvor mange man får med med samme bil fra samme plass.
Når MX-5 klubben var på sommertur hadde vi jo også en "Mazda tur" her i Rogaland med folk på MOGN. En MX-5, en 323GTR, en RX-7 og en RX-8. Det blir garantert flere biler med her neste gang, så de som liker turer får nok å velge i. (forøvrig var det oss i RX'er som kjørte snillest på den turen for de som er redd for å stille med liten motor) De som er på banekjøring finner nok alltid treff å kaste seg med på.
Det jeg mistenker kanskje savnes også er mer typer som mekketreff og sånt når man snakker styling/tuning. Sikkert mange som aldri får tid til å sette på deler osv. pga tid/plass/brukes daglig osv. Meg inkludert når jeg hadde MX-5en.
Når MX-5 klubben var på sommertur hadde vi jo også en "Mazda tur" her i Rogaland med folk på MOGN. En MX-5, en 323GTR, en RX-7 og en RX-8. Det blir garantert flere biler med her neste gang, så de som liker turer får nok å velge i. (forøvrig var det oss i RX'er som kjørte snillest på den turen for de som er redd for å stille med liten motor) De som er på banekjøring finner nok alltid treff å kaste seg med på.
Det jeg mistenker kanskje savnes også er mer typer som mekketreff og sånt når man snakker styling/tuning. Sikkert mange som aldri får tid til å sette på deler osv. pga tid/plass/brukes daglig osv. Meg inkludert når jeg hadde MX-5en.