Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Spottet kl 0737 med bra gasspådrag oppover Gullhaugveien... MED hardtop (!) Riktignok har det regnet i natt...
Noen her?
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Det var meg ja.
Hardtop er konge. I dette været ser jeg ingen ulemper. Spes nå caben fra 95 ikke er tett.
Jeg er forresten en av de som ikke kjøpte MX5 fordi det var en cab, men fordi det er en sportsbil.
arildh wrote:Det var meg ja.
Hardtop er konge. I dette været ser jeg ingen ulemper. Spes nå caben fra 95 ikke er tett.
Jeg er forresten en av de som ikke kjøpte MX5 fordi det var en cab, men fordi det er en sportsbil.
Angrer faktisk selv på at jeg ikke monterte hardtopen på i helga.
Hadde vært veldig behagelig i møkkaværet vi har her nå.
(Men mangler pigtail fra hardtop til kontakt...)
arildh wrote:Det var meg ja.
Det er suboptimalt med tak. Sportsbil uten tak er bedre
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Hva er problemet med kabriolet om sommeren ?
Lekker den ?
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Kalesjen har sprekker ved brettene og lekker vann. Fikk en hardtop til nesten samme prisen som cabrioworld cab så da blir det glassfiber over skallen i sommer når juli-dritt-været har kommet (for å bli ?)
Har vært våt i ræva hele uka jeg pga lekkasje. Og istad rant det litt regnvann ned på kneet når jeg sto parkert. Kos
Det har vært en hard uke, tror jeg begynner å bli gubbete.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack