Pølser på treff..

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

biXen
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 999
Status: Offline

Post by biXen »

Nå er det også noe som heter ferier når det gjelder medlemsskap.

Det er mange her som er gode til å skrike og skråle, hva med å bare ta saken i egne hender og bruke litt ressurser selv for å ordne noe? Det er lett å klage...

For å si det sånn så diskuterte jeg hjemmesider med folk i styret for mange år tilbake uten at noen gadd å ta tak i noe da heller (før de andre som også lagde noe). Ikke før Vidar og de som var da ble det tatt noen valg og jeg kunne gjøre det, man skulle tro det var lett å ta valg som ga gratisarbeid til tusenvis av kroner ;)

Et bra styre skal ikke nødvendigvis gjøre alt, men de må ihvertfall tilrettelegge at ting kan bli gjort. Salg av effekter må også gjøres skikkelig, men nå får vi først se hva ny leder tenker om den saken og alt annet.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
AOB
6500 RPM
6500 RPM

Post by AOB »

biXen wrote:Nå er det også noe som heter ferier når det gjelder medlemsskap.

Det er mange her som er gode til å skrike og skråle, hva med å bare ta saken i egne hender og bruke litt ressurser selv for å ordne noe? Det er lett å klage...

For å si det sånn så diskuterte jeg hjemmesider med folk i styret for mange år tilbake uten at noen gadd å ta tak i noe da heller (før de andre som også lagde noe). Ikke før Vidar og de som var da ble det tatt noen valg og jeg kunne gjøre det, man skulle tro det var lett å ta valg som ga gratisarbeid til tusenvis av kroner ;)

Et bra styre skal ikke nødvendigvis gjøre alt, men de må ihvertfall tilrettelegge at ting kan bli gjort. Salg av effekter må også gjøres skikkelig, men nå får vi først se hva ny leder tenker om den saken og alt annet.
En godt organisert bedrift/klubb Bør kunne ta seg av ferieavvikling uten at det skal være noe problem. Spesielt når det gjelder noe som er såpass sommerbasert som denne klubben.

Og er helt enig når det kommer til klaging. :evil: Er litt for mye av det her til tider og det er synd det. Prøv å trekke det positive ut av dette: Det er få likegyldige her og det er bra! Som ny leder sa. viktig med egasjement. :P

Når det kommer til å ta saker i egne hender. Skulle likt å se alle bare sette igang og fikse... Det er derfor det finnes et styre
God ledelse er å delegere ansvar og følge opp! Ikke nødvendigvis gjøre alt selv som du sier Bixen.

Skape resultater gjennom andre! Halleluja! he he 8)
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
knekten
7200 RPM
7200 RPM

Post by knekten »

Klart ledelsen skal få ta ferie.. Men hvis siemens fortsatt ikke vil ha jobben med å selge klubbeffekter, kan jeg godt melde meg frivelig til den jobben.. Jeg prøver jo å møte på de treff jeg kan, og er veldig aktiv her på forumet. Jeg ville også aktivt annonsert for effekter her på forumet..Men da må de som bestemmer få ut finger'n..
Hvis det er noe annet jeg kan gjøre, er det bare å si i fra..
Hilsen Knekten
nope-mx5
7200 RPM
7200 RPM

Post by nope-mx5 »

Kanskje Bixen kunne implementert OS Commerce el.no lignende her.

Liten webshop med alle klubbeffektene, og betaling med paypal etc.

Gjerne slik andre klubber gjør, og det fungerer jo bra for de.

webshop.mx5-miata.no f.eks :)

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 999

Post by biXen »

Det er ikke noe problem å legge opp til salg på nettsiden, men det krever jo at noen har kontroll på hvilke produkter som er tilgjengelig, får lagd nye av bra kvalitet, har kontroll på ordrereserve (om så gjennom nettløsningen) osv.

Og det krever litt planlegging og kommunikasjon ;) Men vi kan alltids få det på lista til ting som skal gjøres etter sommeren hvis det er ønskelig. Jeg gidder ikke lage noe hvis ingenting skjer rundt selve produktene.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
Post Reply